ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дороз, В. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-31T23:58:33Z | |
dc.date.available | 2013-01-31T23:58:33Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Дороз В. Ф. Принцип крос-культурного діалогізму як одна з основ гуманізації змісту мовної освіти / В. Ф. Дороз // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 274-281 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2328 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються можливості становлення діалогічного мислення особистості у предметному полі мовної освіти. Вважаючи останнє необхідною складовою сучасної гуманітарної освіти, автор акцентує увагу на принципі діалогу як методологічній засаді, що сприяє становленню діалогового мислення особистості. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article examines the possible ways of forming the dialogical thinking in the subject field of language study. Regarding language as a key component of humanitarian education, the author makes an emphasizes on dialogical principle as a methodological ground, which further formation of the dialogical thinking of a personality. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | принцип діалогізму | ru_RU |
dc.subject | інтеркультурність освітнього процесу | ru_RU |
dc.subject | національна самосвідомість | ru_RU |
dc.subject | толерантність | ru_RU |
dc.subject | соціокультурний компонент навчання | ru_RU |
dc.subject | dialogical principle | ru_RU |
dc.subject | intercultural approach | ru_RU |
dc.subject | self-consciousness | ru_RU |
dc.subject | tolerance | ru_RU |
dc.subject | sociocultural component of teaching | ru_RU |
dc.title | Принцип крос-культурного діалогізму як одна з основ гуманізації змісту мовної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |