Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні основи педагогічного прогнозування в системі підготовки майбутнього сурдопедагога

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, Є. О.
dc.date.accessioned 2019-02-20T08:19:04Z
dc.date.available 2019-02-20T08:19:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бондар, Є. О. Теоретичні основи педагогічного прогнозування в системі підготовки майбутнього сурдопедагога / Є. О. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 16-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23288
dc.description.abstract У статті зроблена спроба розкрити теоретичні основи педагогічного прогнозування в практичній роботі майбутнього вчителя-сурдопедагога. ua
dc.description.abstract В статье предпринята попытка раскрыть теоретические основы педагогического прогнозирования в практической работе будущего учителя-сурдопедагога. ua
dc.description.abstract The paper attempts to reveal the theoretical basis of teaching in the practical prediction of future teachers surdopedagogs. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject прогнозування ua
dc.subject випереджаюче відображення ua
dc.subject діагностування ua
dc.subject діагностико-прогностичний підхід ua
dc.subject прогнозирование ua
dc.subject опережающее отражение ua
dc.subject диагностирование ua
dc.subject диагностико-прогностический подход ua
dc.subject forecasting ua
dc.subject faster display ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject diagnostic and prognostic approach ua
dc.subject.classification 376(038) ua
dc.title Теоретичні основи педагогічного прогнозування в системі підготовки майбутнього сурдопедагога ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics