Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Лінгвістичні аспекти формування знань про синтаксис в учнів початкових класів з ТПМ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пімєнова, К. О.
dc.date.accessioned 2019-02-14T14:45:02Z
dc.date.available 2019-02-14T14:45:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Пімєнова, К. О. Лінгвістичні аспекти формування знань про синтаксис в учнів початкових класів з ТПМ / К. О. Пімєнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 202-205. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23167
dc.description.abstract Наукова стаття висвітлює лінгвістичні аспекти формування знань про синтаксис в учнів початкових класів з ТПМ. Визначає функціональну роль речення як одиниці мови та мовлення. ua
dc.description.abstract Научная статья освещает лингвистические аспекты формирования знаний о синтаксисе у учащихся начальных классов с ТНР. Определяет функциональную роль предложения как единицы языка и речи. ua
dc.description.abstract Research article shows aspects of linguistic knowledge of syntaxin students primery school with severe speech-language disabilities (SSLD). Determine the functional role of the sentence as a unit of language and speech. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні з ТПМ ua
dc.subject синтаксис ua
dc.subject речення ua
dc.subject ученики с ТНР ua
dc.subject предложение ua
dc.subject students with severe speech-language disabilities (SSLD) ua
dc.subject syntax ua
dc.subject sentence ua
dc.subject.classification 376-056.264.016:81’367 ua
dc.title Лінгвістичні аспекти формування знань про синтаксис в учнів початкових класів з ТПМ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics