ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Княжева, І. А. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-14T14:30:02Z | |
dc.date.available | 2019-02-14T14:30:02Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Княжева, І. А. Діагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта” / І. А. Княжева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 146-150. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23161 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема діагностики рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта”, обґрунтовується вибір відповідного діагностичного інструментарію. | ua |
dc.description.abstract | In the given article an author had examined the problem of diagnostics of development levels of future teachers methodical culture of <<preschool education>> speciality, and the choice of the proper diagnostic tool was grounded. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методична культура | ua |
dc.subject | рівні розвитку | ua |
dc.subject | діагностика | ua |
dc.subject | майбутні вихователі | ua |
dc.subject | дошкільна освіта | ua |
dc.subject | methodical culture | ua |
dc.subject | development levels | ua |
dc.subject | diagnostics | ua |
dc.subject | future teachers | ua |
dc.subject | preschool education | ua |
dc.subject.classification | 373.2+378+378.147+372.461 | ua |
dc.title | Діагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності “Дошкільна освіта” | ua |
dc.type | Article | ua |