ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панішева, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T10:27:21Z | |
dc.date.available | 2019-02-13T10:27:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Панішева, О. В. Ідея врахування індивідуальних особливостей учнів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній спадщині XVII - XX ст. / О. В. Панішева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 70-73. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23090 | |
dc.description.abstract | У статтті розглянуто ґенезу ідеї особистісно орієнтованого навчання. Проаналізовано погляди класиків вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки 17-20 століть, які покладені в основу сучасних шкільних реформ. | ua |
dc.description.abstract | In article the history of formation of idea personality the focused training is considered. Sights of classics of native and foreign pedagogical thought 17-20 centuries taken as a principle of modern school reforms are analysed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна спадщина | ua |
dc.subject | особистістно зорієнтоване навчання | ua |
dc.subject | врахування індивідуальних особливостей учнів | ua |
dc.subject | диференціація | ua |
dc.subject | профільне навчання | ua |
dc.subject | Pedagogical heritage | ua |
dc.subject | personality -focused training | ua |
dc.subject | differentiation | ua |
dc.subject | profile training | ua |
dc.subject.classification | 37.035 | ua |
dc.title | Ідея врахування індивідуальних особливостей учнів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній спадщині XVII - XX ст. | ua |
dc.type | Article | ua |