Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діалектика творчості в соціально-філософських порглядах мислителів Києво-Могилянської академії в період барокової схоластики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, С. С.
dc.date.accessioned 2019-01-25T14:21:40Z
dc.date.available 2019-01-25T14:21:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бондар, С. С. Діалектика творчості в соціально-філософських порглядах мислителів Києво-Могилянської академії в період барокової схоластики / С. С. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 33 (46). - C. 163-172. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22912
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми діалектики творчості в соціально-філософських поглядах мислителів Києво-Могилянської Академії. Поставлено акцент на тих джерелах, які присвячені проблемам творчості. Досліджено, що творчість є найдовершенішою формою розвитку. Диференційовано чинники, що впливають на параметри творчості. На основі проаналізованого матеріалу досліджено, що творчість може усвідомлюватись суто на рівні фіксації та опису її одиничних проявів в тих чи інших формах безпосередньої соціальної діяльності, або ж теоретично репрезентуватись на трансцендентному рівні. Опираючись на принцип історизму, прослідковано діалектику об’єкта та суб’єкта творчості, діалектику старого та нового, традицій і новаторства. Доведено, що найяскравішим прикладом діалектичної суперечності одиничне-загальне-всезагальне виступає в якості суб’єкта історії Києво-Могилянська Академія. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the research of the problem of creation dialectics in Kyiv-Mohyla Academy thinkers social and philosophical views. Emphasis is given to those sources which are devoted to creation problems. It is proved that creation is the most advanced form of development. Factors affecting standards of creation are distinguished. It is investigated on the basis of analyzed material that creation may be realized only at the level of fixation and description of its singular expressions in these or those forms of direct social activity or may be theoretically presented at the transcendent level. Based on the principle of his toricism, creation object and subject dialectics and dialectics of old and new, traditions and innovation are observed. It is proved that outstanding example of dialectical antinomy singular – total – universalis Kyiv-Mohyla Academy as the subject of history. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject барокова схоластика ua
dc.subject діалектична суперечність одиничне-загальне-всезагальне ua
dc.subject творчість ua
dc.subject Baroque Scholasticism ua
dc.subject dialectical antinomy singular – total – universal ua
dc.subject creation ua
dc.subject.classification (130.123.1+141.31) (477) ua
dc.title Діалектика творчості в соціально-філософських порглядах мислителів Києво-Могилянської академії в період барокової схоластики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу