Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки психологів системи освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавель, А. В.
dc.date.accessioned 2019-01-22T08:44:42Z
dc.date.available 2019-01-22T08:44:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Журавель, А. В. Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки психологів системи освіти / А. В. Журавель // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 41 (65). – С. 151-157. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22816
dc.description.abstract В статье проанализированы особенности профессиональной деятельности психологов системы образования и специфика подготовки психологов образования в системе высших учебных заведений. Рассмотрены различные подходы к определению понятия "интервизия". Систематизированы и описаны цели и задачи интервизии, выделены ее функции. Опираясь на специфику работы практического психолога системы образования, на "модель обучения взрослых" Д. Колба, на четырехэтапную модель усвоения знаний в нейролингвистическом программировании и на исходные посылки андрагогического подхода к обучению взрослых, обосновано уместность использования интервизии как метода обучения и профессиональной поддержки психологов системы образования. ua
dc.description.abstract In the article the features of professional activity of psychologists of an education system and specific of preparation of psychologists of education in the system of higher educational establishments are analysed. Various approaches to definition of the concept "interviziya" are considered. Systematized and described aims and tasks of interviziya, its functions are selected. It is proved relevance of use of an interviziya as method of training and professional support of psychologists of an education system, relying on specifics of work of the practical psychologist of an education system, on "model of training of adults" D. Kolba, on chetyrekhetapny model of assimilation of knowledge in neurolinguistic programming and on initial principles of an andragogichesky approach to training of adults. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки психологів системи освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу