Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, А. І.
dc.date.accessioned 2019-01-11T14:22:38Z
dc.date.available 2019-01-11T14:22:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Павленко, А. І. Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору / А. І. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 226-231. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22599
dc.description.abstract У статті обговорюються проблеми якісного оновлення природничо-математичної шкільної освіти у контексті інтеграції України до європейського освітнього простору. Окреслені необхідні умови для оновлення змісту природничо-математичної освіти у культурологічному вимірі. Визначено, що підвищення якості шкільної освіти повинне відбуватися системно і через орієнтацію на особистісні освітні результати особистості. Доведено, що освітній простір школи і вчителі є посередниками між учнем і культурно-історичним середовищем. Обґрунтовано необхідність розвитку перспективних шляхів реалізації культурно-історичної компоненти сучасної шкільної природничо-математичної освіти. ua
dc.description.abstract The article discusses the problems of quality natural upgrade natural-mathematical school education in the context of Ukraine’s integration into the European educational space. Outlines the conditions necessary to update the conteхt of the natural-mathematical education based on culturalogical paradigms Determined that improving the quality of school education must be systematically and through focus on educational outcomes identity. Proved that the education space of the school and teachers are intermediaries between students and cultural-historical environment. The article substantiates, that the need for the development of promising ways to implement cultural and historical components of school modern natural-mathematical education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject європейський освітній простір ua
dc.subject культурологічна освітня парадигма ua
dc.subject культурно-історичний принцип ua
dc.subject курикулум ua
dc.subject шкільна природничо-математична освіта ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject European educational space ua
dc.subject culturaogical educational paradigm ua
dc.subject cultural-historical principle ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject school natural-mathematical education ua
dc.subject the quality of education ua
dc.subject.classification 372.8 ua
dc.title Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору ua
dc.title.alternative Qualitative update school natural-mathematical education in the context of the European educational and cultural space ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics