Дослідження понять компетентності в умовах інформатизації суспільства, освіти.
Самостійна робота як вид навчальної діяльності. Здійснено огляд педагогічних програмних засобів, а
також доцільність використання ІТ в управлінні самостійною роботою. Визначено науково-
методичне забезпечення дистанційного навчання, зокрема визначені технології дистанційного
навчання, серед яких: кейс-технологія (портфельна, тренінгова), телевізійна технологія, Інтернет-
мережева технологія, локально-мережева технологія, інформаційно-супутникова мережна
технологія. Визначено загальнодидактичні і специфічні принципи навчання, а також складові
методичної підтримки навчального процесу у процесі реалізації відповідних принципів. Розглянуто
модель самостійної роботи студентів у керованому інформаційному середовищі. Проведено аналіз
інформаційної діяльності викладача під час підготовки та організації навчального матеріалу.
Визначено складові інформаційної компетентності: знання, вміння та навички обробки інформації,
макро- та мікро структурування навчального матеріалу, вміння представлення текстової, графічної
та мультимедійної інформації.
Research of concepts of competence is in the conditions of informatization of society, education.
Independent work as type of educational activity. The review of pedagogical programmatic facilities, and also
expediency of the use of ІТ, is carried out in a management independent work. The scientifically-methodical
providing of the controlled from distance studies is certain, in particular certain technologies of the controlled
from distance studies, among which: кейс-технологія, televisional technology, Internetnetwork technology,
locally-network technology, informatively-satellite network technology, specific principles of studies, and also
constituents of methodical support of educational process, are certain in the process of realization of
corresponding principles. The model of independent work of students is considered in the guided informative
environment. The analysis of informative activity of teacher is conducted during preparation and organization
of educational material. Certainly constituents of informative competence: knowledge, ability and skills of
treatment of information, макро- and мікро структурування of educational material, ability of presentation of
text, graphic and multimedia information.