Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Загальнобіологічні поняття як складова сучасного шкільного курсу біології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мироненко, І. В.
dc.date.accessioned 2019-01-11T11:44:03Z
dc.date.available 2019-01-11T11:44:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мироненко, І. В. Загальнобіологічні поняття як складова сучасного шкільного курсу біології / І. В. Мироненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 148-154. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22586
dc.description.abstract У статті розглядаються проблеми навчання біології, аналізуються методичні системи розвитку загальнобіологічних понять. Це саме та група біологічних понять, цілеспрямований розвиток яких на основі змістово-генетичної теорії формування теоретичних знань, дозволить суттєво покращити розуміння біологічної картини світу і забезпечити ефективний розвиток логічного мислення учнів. Це питання є досить актуальним на сучасному етапі розвитку біологічної освіти, особливо в основній школі. Вказана актуальність спричинена суттєвою зміною конструювання змісту програми біологічної освіти відповідно до нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та появою в її прикінцевій частині (9 клас) навчального матеріалу з основ біології. ua
dc.description.abstract In didactic concepts, laws and theories are related to theoretical knowledge. In the research we follow the point of view of didactics and consider that concepts are independent elements of scientific knowledge. Concepts, as the highest form of knowledge, constitute the logical foundation of scientific systems and theories. A school subject “Biology” is a system of concepts which are developing in a logical sequence and correlation. Classical typology for the methodology of teaching biology is typology of biological concepts that divides them into simple and complex, specific and general biological. Based on the directed definitions, just the general biological concepts are that group of biological concepts whose focused development is able to provide increasing of knowledge level and thinking operations of students during study of the whole school biology course. General biological concepts (theoretical biological concepts) is the main component of biology theories structure (theoretical generalizations), which in its turn is a leading component of the biological world picture. Version of methodology, which is based on a system of cognitive tasks for purposeful development of logical thinking during the formation of the leading general biological concepts in secondary school pupils, is a subject of own researches. It can be considered as one of the most effective means of successfully mastering of the updated content of school biology course. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний предмет “Біологія” ua
dc.subject система біологічних понять ua
dc.subject загальнобіологічні поняття ua
dc.subject мисленнєві операції учнів основної школи ua
dc.subject school subject “Biology” ua
dc.subject system of biological concepts ua
dc.subject general biological concepts ua
dc.subject thinking operations of secondary school pupils ua
dc.subject.classification 370.1:54(075.2) ua
dc.title Загальнобіологічні поняття як складова сучасного шкільного курсу біології ua
dc.title.alternative General biological concepts as constituent of modern course of biology ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу