Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Критеріально-рівневий апарат визначення ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрійчук, А. Б.
dc.date.accessioned 2019-01-09T07:59:41Z
dc.date.available 2019-01-09T07:59:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Андрійчук, А. Б. Критеріально-рівневий апарат визначення ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв / А. Б. Андрійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 14-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22498
dc.description.abstract Для побудови ефективної методичної системи підготовки фахівців морської галузі та забезпечення високого рівня предметної компетентності з фізики необхідно визначити критерії сформованості даної педагогічної категорії. Існуючі критерії оцінювання навчальних досягнень з предметів не можуть бути використані для оцінювання компетентностей майбутніх судноводіїв з фізики. Для розв’язання поставленої проблеми використані такі методи наукового пізнання, як аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація, класифікація, систематизація. Визначено когнітивний, діяльнісний та мотиваційно-ціннісний критерії сформованості предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв. На основі аналізу нормативних документів, які регламентують підготовку фахівців морської галузі для кожного критерію, дібрано показники та рівні сформованості. Сформульовані висновки та окреслені напрями подальших досліджень. ua
dc.description.abstract For composing effective methodical system of preparing marine specialists and for providing high level subject competence in physics it is necessary to define criteria of formation of the pedagogical category. Existing assessment criteria of educational progress in subjects can’t be used for competency assessment of future navigators in physics/ for solving this problem such scientific methods are used^ analysis of psychological and pedagogical and methodical literature, synthesis, comparison, summering, specification, classification, systematization. We determined cognitive, efficient, motivational value criteria of subject competence formation in physics of future navigators. On the basis of analysis of normative documents which regulated preparing of marine specialists for each criterion we selected indices and levels of formation. Formulated conclusions and directions for further research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентісний підхід ua
dc.subject критеріально-рівневий апарат ua
dc.subject предметна компетентність ua
dc.subject фізика ua
dc.subject студенти-судноводії ua
dc.subject критерії ua
dc.subject показники ua
dc.subject рівні сформованості ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject criterial level apparatus ua
dc.subject subject competency ua
dc.subject physics ua
dc.subject students navigators ua
dc.subject criteria ua
dc.subject indicators ua
dc.subject levels of formation ua
dc.subject.classification 372.853 ua
dc.title Критеріально-рівневий апарат визначення ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв ua
dc.title.alternative Criterion-level vehicle of determination of efficiency of the methodical system of forming of subject competence on physics of future navigators ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics