Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрощук, І. В.
dc.date.accessioned 2018-12-21T07:22:21Z
dc.date.available 2018-12-21T07:22:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Андрощук, І. В. Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії // І. В. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 14-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22320
dc.description.abstract В статті здійснено аналіз дефініції “науковий підхід” та акцентовано увагу на необхідності визначення наукових підходів у висвітленні методології педагогічного дослідження. Встановлено наявність різноманіття наукових підходів, що в свою чергу дає науковцям можливість вибирати найбільш дієві. Виділено наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії та розкрито суть та можливості застосування кожного з вказаних підходів. Висвітлено важливість здійснення підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії, як цілісної системи на засадах системного підходу та обґрунтування цілей та змісту на основі компетентнісного підходу. Доведено необхідність врахування особистісно орієнтованого, суб’єктного, аксіологічного, культурологічного та деонтологічного підходів для підготовки майбутніх вчителів до педагогічної взаємодії на суб’єкт-суб’єктній основі. На основі узагальнення обґрунтовано потребу у стратегії підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії та їх орієнтацію на самореалізацію у педагогічній діяльності, що забезпечує акмеологічний підхід. Зроблено висновок про взаємодію визначених підходів. ua
dc.description.abstract In the articlethe definition of scientific approach has been analyzed and the need to identify scientific approaches while revealing methodology of pedagogical researches has been emphasized. It has been indicated that there is a great variety of scientific approaches, therefore scholars can choose the most effective ones. Scientific approaches to training of future technology teachers as subjects of pedagogical interaction have been singled out and the essence and opportunities for their application have been revealed. The importance of future technology teachers’ training for pedagogical interaction as an integral system based on systemic approach and justification of goals and content grounded on personality-based approach have been accentuated. The necessity to take into account personality-based, subject, axiological, culturological and deontological approaches to future technology teachers’ training for pedagogical interaction based on subject-subject background has been proved. Due to generalization performed the need for strategy of future technology teachers’ training for pedagogical interaction and their orientation towards self-realization in pedagogical activities being provided by acmeological approach have been justified. The interaction between defined approaches has been traced. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject науковий підхід ua
dc.subject підготовка вчителя технологій до педагогічної взаємодії ua
dc.subject системний ua
dc.subject компетентнісний ua
dc.subject діяльнісний ua
dc.subject суб’єктний ua
dc.subject особистісно орієнтований ua
dc.subject акмеологічний ua
dc.subject аксіологічний ua
dc.subject культурологічний ua
dc.subject деонтологічний підходи ua
dc.subject scientific approach ua
dc.subject future technology teachers’ training for pedagogical interaction ua
dc.subject systemic ua
dc.subject competency-based ua
dc.subject activity-based ua
dc.subject subject ua
dc.subject personality-based ua
dc.subject acmeological ua
dc.subject axiological ua
dc.subject culturological ua
dc.subject deontological approaches ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу