Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Про деякі особливості проектування дидактичних та методичних систем навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Закалюжний, В. М.
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:49:08Z
dc.date.available 2018-12-13T12:49:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Закалюжний, В. М. Про деякі особливості проектування дидактичних та методичних систем навчання / В. М. Закалюжний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 65-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22197
dc.description.abstract В національній системі освіти взято курс на комплексне запровадження системно- діяльнісного, компетентнісного та особистісно орієнтованих підходів. У цьому зв’язку, в науково-педагогічному середовищі активізується діяльність, спрямована на пошук оптимальних педагогічних систем навчання та виховання молоді. Однак, неоднозначність трактувань таких понять як “дидактична система” та “методична система” призводить до труднощів у їх проектуванні. У статті здійснено системний аналіз існуючих означень досліджуваних понять, виділені авторські означення, а, також, запропоновано один із варіантів дидактичної системи навчання фізики, побудованої на базових принципах системно діяльнісного, компетентнісного та особистісно орієнтованих підходів. ua
dc.description.abstract In the national education system embarked on a comprehensive introduction system-activity, competence and personality-oriented approaches. In this respect the scientific and pedagogical environment actively campaigning to seek the best education system training and education of youth. However, the ambiguity of interpretations of concepts such as “didactic system” and “methodical system” leads to difficulties in their design. This article provides a systematic analysis of existing definitions of concepts studied allocated copyright definition, but also offered an option of didactic system of teaching physics, built on the basic principles of system-activity, competence and personality-oriented approaches. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject системно-діяльнісний підхід ua
dc.subject дидактична система ua
dc.subject методична система ua
dc.subject дидактична система навчання фізики ua
dc.subject system-activity approach ua
dc.subject didactic system ua
dc.subject methodic system ua
dc.subject didactic system of teaching physics ua
dc.subject.classification 371.32:53 ua
dc.title Про деякі особливості проектування дидактичних та методичних систем навчання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics