Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні проблеми емоційних станів батьків дітей раннього віку з порушеннями розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шульженко, Д. І.
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:36:30Z
dc.date.available 2018-12-13T12:36:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шульженко, Д. І. Психолого-педагогічні проблеми емоційних станів батьків дітей раннього віку з порушеннями розвитку / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 178-184. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22189
dc.description.abstract У статті проаналізована авторська психолого-педагогічна позиція до проблеми психологічного супроводу батьків дітей раннього віку з порушеннями розвитку. У спеціальній психології важливим є класифікація порушень розвитку дитини та психологічні особливості її сім’ї. Характер обмеження життєдіяльності дитини, специфіка патологічного стану по різному впливає на загальну психологічну і духовну атмосферу сім’ї. Це виявляється в особливостях життєдіяльності родини, стилі життя, взаємостосунках батьків і родичів з дитиною, а сім’ї – з найближчим соціальним оточенням. Тому важливо класифікувати сім’ю залежно від характеру захворювання та психологічних особливостей дитини. Періодизація кризових станів емоційної сфери батьків, а саме матерів включає в себе: страх перед невідомим, прогнозованість, агресія, активна хаотична діяльність, депресія, переживання відчуття безвиході, апатія, прийняття факту порушення розвитку, поява нового сенсу життя, активізація, солідарність. ua
dc.description.abstract The article analyzes the author's psychological and pedagogical position to the problem of psychological support of parents of young children with developmental disorder and associated sensory disorders. The main task of psycho-corrective work with such families is: helping parents experience a trauma; acquaint them with the peculiarities of the upbringing and development of the blind, weak-minded, deaf child, providing services in the form of consultations on family planning; restoration of the family status of the child as an individual, which is the ultimate goal of rehabilitation. In special psychology, it is important to classify the violations of the child's development and the psychological characteristics of her family. The nature of the limitation of the child's livelihood, the specificity of the pathological condition in different ways affects the general psychological and spiritual atmosphere of the family. This is manifested in the peculiarities of the life of the family, the style of life, the interactions of parents and relatives with the child, and the family - with the closest social environment. It is therefore important to classify the family depending on the nature of the disease and the pathological condition of the child. The periodization of the crisis states of the emotional sphere of parents, namely the mothers, includes: fear of the unknown, predictability, aggression, active chaotic activity, depression, experience of hopelessness, apathy, acceptance of a violation of development, the emergence of a new meaning of life, activation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти раннього віку з порушенням розвитку ua
dc.subject супутні сенсорні розлади ua
dc.subject емоційні стани батьків дітей з особливими потребами ua
dc.subject надкомпенсація ua
dc.subject психологічні особливості батьківського ставлення ua
dc.subject children of early age with developmental disorder ua
dc.subject associated sensory disorders ua
dc.subject emotional states of parents of children with special needs ua
dc.subject overcompensation ua
dc.subject psychological peculiarities of parental attitude ua
dc.subject.classification 376.1:617.751.6 – 052:37.018.262 ua
dc.title Психолого-педагогічні проблеми емоційних станів батьків дітей раннього віку з порушеннями розвитку ua
dc.title.alternative Psychological-pedagogical problems and emotional states of parents of young children with developmental disorder and associated sensory disorders ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу