Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вища освіта в Україні: інтернаціоналізація, реформи, нововведення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Супрун, Дар'я Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:33:36Z
dc.date.available 2018-12-13T12:33:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Супрун, Д. М. Вища освіта в Україні : інтернаціоналізація, реформи, нововведення / Д. М. Супрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 171-178. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22187
dc.description.abstract У статті уточнюється визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; подано деякі статистичні дані Організації економічного співробітництва і розвитку та Інституту статистики ЮНЕСКО щодо мобільних міжнародних студентів та іноземних студентів у світі; наведено актуальну статистику мобільності українських студентів за кордоном та іноземних студентів, що навчаються в українських університетах, отриману Центром досліджень суспільства. Вказано на необхідність розвитку викладацької мобільності як складової інтернаціоналізації вищої освіти. Зазначено останні інтернаціоналізаційні тенденції, що спостерігаються в світі; перераховано позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти, а також елементи культури університету, які необхідно розвивати в умовах інтернаціоналізації. У статті розглядаються стан і тенденції професійної підготовки психологів в галузі спеціальної освіти. Здійснено огляд нормативних документів, що регламентують таку підготовку. Наведено перелік компетентностей, якими повинні володіти психолог по закінченню навчання. Доведено необхідність застосування компетентнісного підходу під час іншомовної підготовки психологів іноземною мовою. ua
dc.description.abstract The article clarifies the definition of «internationalization of higher education»; gives some statistics of the Organization for Economic Cooperation and Development and UNESCO Institute for Statistics about mobile international students and foreign students in the world; shows the actual statistics obtained of Centre for the Study of Society about mobility of Ukrainian students abroad and mobility of foreign students who study in Ukrainian universities. The article shows the necessity of teacher mobility as part of the internationalization of higher education. The article marks recent internationalization trends, which are observed worldwide; lists the positive aspects of internationalization of higher education and elements of the culture of the University, which must be developed in terms of internationalization. The article reviews the status and trends of professional training of psychologists in the field of special education foreign. The review of the standard documents, that regulate such training is made. The list of competencies that must specialistspsychologists own by the end of training is provided. The necessity of the applying of the competency approach in professional training of psychologists in the field of special education in foreign language is proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтернаціоналізація ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject мобільні міжнародні студенти ua
dc.subject іноземні студенти ua
dc.subject Європейська рамка кваліфікацій ua
dc.subject Національна рамка кваліфікацій ua
dc.subject компетентності ua
dc.subject internationalization ua
dc.subject higher education ua
dc.subject mоbile іnternational students ua
dc.subject foreign students ua
dc.subject European Qualifications Framework ua
dc.subject National Qualifications Framework ua
dc.subject competences ua
dc.subject.classification 378.22:376.011.3 – 051(043.5) ua
dc.title Вища освіта в Україні: інтернаціоналізація, реформи, нововведення ua
dc.title.alternative Transformation of professional training of psychologists in the field of special education in the context of internationalization of higher education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу