Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеремет, М. К.
dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-12-12T12:00:10Z
dc.date.available 2018-12-12T12:00:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шеремет, М. К. Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом / М. К. Шеремет, Н. В. Базима // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 112-119. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22139
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі організації ефективної та доступної допомоги дітям з аутизмом. В Україні проблеми комунікації та підвищення комунікативної активності дуже актуальна і активно досліджується. У статті безпосередньо розглядаються питання розвитку комунікативної діяльності дітей з аутизмом. Представлено аналіз досліджень мовленнєвого розвитку дітей зазначеної категорії. Доведено, що всі діти з аутизмом мають особливості розвитку мовленнєвої діяльності різної інтенсивності. Особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей даної категорії рекомендується враховувати у навчально-виховному і корекційному процесах. Представлено аналіз мовленнєвого розвитку дітей даної категорії. Подані вимоги до мовлення дорослих, які оточують дитину з аутизмом. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of organization of effective and accessible help for children with autism. The problems of communication and enhance the function of speech is very important in Ukraine. The article covers the issues of communication activity development of children with autistic spectrum disorders. The analysis of researches speech development of children of the mentioned category is presented in the article. The main purpose of the article is to determine directions for adequate and effective educational and logopedic support, for which of particular importance are results of psychological and pedagogical assessment of a child with autism, observation of his or her independent activity. The article also lists specific features of communication activity and a wide range of communication disorders in children with autism, varying greatly in degree of complexity and onset. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject аутистичні порушення ua
dc.subject діти з аутизмом ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject мовленнєва діяльність ua
dc.subject мовленнєва активність ua
dc.subject корекційна робота ua
dc.subject корекційна педагогіка ua
dc.subject спеціальна психологія ua
dc.subject дефектологія ua
dc.subject логопедія ua
dc.subject autism ua
dc.subject autistic disorders ua
dc.subject children with autism ua
dc.subject speech ua
dc.subject speech activity ua
dc.subject correctional pedagogy ua
dc.subject special psychology ua
dc.subject defectology ua
dc.subject speech therapy ua
dc.subject.classification 376-056.3:373.2 ua
dc.title Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом ua
dc.title.alternative Understanding and following instructions by children of preschool age with autism ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу