Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, Ю. В.
dc.date.accessioned 2018-12-12T11:11:04Z
dc.date.available 2018-12-12T11:11:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пінчук, Ю. В. Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 72-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22126
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості розвитку психічних процесів у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, які впливають на засвоєння знань і вмінь з продуктивних видів діяльності. Описуються труднощі в оволодінні продуктивними видами діяльності дітьми із загальним недорозвиненням мовлення та заїканням. У статті розкриваються завдання та зміст навчання образотворчої і конструктивної видів діяльності дошкільників, а також підходи до планування занять з урахуванням мовленнєвих, сенсорних, моторних та інших труднощів дітей із порушеннями мовлення. Окреслюються основні корекційні завдання, які вирішуються на заняттях з продуктивних видів діяльності в логопедичних групах, та шляхи їх розв’язання. Описуються словесні, наочні і практичні методи та прийоми, які сприяють вирішенню освітніх, виховних і корекційних завдань з образотворчої і конструктивної видів діяльності дошкільників. Подається орієнтовна структура заняття з розвитку продуктивних видів діяльності. ua
dc.description.abstract The article describes the peculiarities of the development of mental processes in children with severe speech disorders (SSD), that influence the absorption of knowledge and skills of productive activities. The article is highlighted difficulties in acquiring of skills of different productive activities in children with general underdevelopment of speech and stuttering. The article considers tasks, the content of teaching and upbringing of the artistic and constructive types of activities of preschoolers and approaches to the planning of classes taking into account speech, sensory, motor and other difficulties of children with speech disorders. It also considers main correctional tasks of classes on productive activities in logopedic groups, and ways of their solution. The article represents verbal, visual and practical methods and techniques that contribute to solving of educational and correctional tasks of artistic and constructive activities of preschoolers. It contains an exemplary structure of the class on development of productive activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject продуктивні види діяльності дошкільника з порушеннями мовлення ua
dc.subject психічний розвиток дитини з порушеннями мовлення ua
dc.subject розвиток мовлення дітей з ТПМ ua
dc.subject productive activities of the preschool child with speech disorders ua
dc.subject mental development of the child with speech disorders ua
dc.subject development of speech of children with SSD ua
dc.subject.classification 376-056.264.015.311:74/75 ua
dc.title Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення ua
dc.title.alternative Contents and methods of development of productive activity types in preschool children with severe speech disorders ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу