ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, С.В. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-17T20:51:21Z | |
dc.date.available | 2013-01-17T20:51:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Шевченко С.В. Вивчення впливу психологічної підготовленості студентів‐ першокурсників до вузівських форм навчання на рівень їх розумової працездатності як основа подальшої консультативної роботи / С.В. Шевченко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 10 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 207-214 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2211 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі психологічної підготовленості студентів-першокурсників до навчання у вузі, робиться спроба експериментально дослідити взаємозв’язок між цим явищем та рівнем розумової працездатності студентів, намічаються перспективи подальших досліджень. | ru_RU |
dc.description.abstract | Article is devoted a problem of psychological readiness of students-first-year students to training in high school, attempt experimentally becomes to investigate interrelation between this phenomenon and level of intellectual working capacity of students, prospects of the further researches are outlined. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | адаптаційний період | ru_RU |
dc.subject | студент-першокурсник | ru_RU |
dc.subject | розумова працездатність | ru_RU |
dc.subject | психологічна підготовленість | ru_RU |
dc.subject | вища та середня школи | ru_RU |
dc.subject | the adaptable period | ru_RU |
dc.subject | the student-first-year student | ru_RU |
dc.subject | intellectual working capacity | ru_RU |
dc.subject | psychological readiness | ru_RU |
dc.subject | the higher and average schools | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.178 | ru_RU |
dc.title | Вивчення впливу психологічної підготовленості студентів‐ першокурсників до вузівських форм навчання на рівень їх розумової працездатності як основа подальшої консультативної роботи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |