Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема психолого-педагогічної корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орлянська, А. В.
dc.date.accessioned 2018-12-11T14:39:37Z
dc.date.available 2018-12-11T14:39:37Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Орлянська, А. В. Проблема психолого-педагогічної корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру / А. В. Орлянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 62-67. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22110
dc.description.abstract У статті обґрунтована вагомість проблеми корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної літератури з проблеми корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру залежно від особистісних властивостей, структури порушення. Стаття доводить значущість психолого-педагогічних, емоційно-відновлювальних, нейрокорекційних та біологічних методів корекції поведінки для психічного розвитку дитини в цілому. Розкриваються такі аспекти: корекція поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру; характеристика психолого-педагогічних теорій; особливості корекційно-розвивальних стратегій для навчання та соціалізації дітей з розладами аутистичного спектру в суспільстві. Зроблено висновок про те, що вивчення різних методик і технологій щодо корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру допоможе вирішити одну з актуальних проблем в теорії навчання і виховання дітей цієї категорії. ua
dc.description.abstract The article substantiates significance of the problem of behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age. It was made a theoretical analysis of foreign and domestic literature on the problem of behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age depending on personality characteristics and the structure of the disorder. The article proves the importance of psycho-pedagogical, emotionally-restorative, neurocorrective and biological methods of behavior modification for the child’s mental development in general. These aspects are disclosed: the behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age; the characteristic of psychopedagogical theories; particular qualities of correction- and development-training theories for studying and socialization of children with ASD in society. It is made the conclusion that learning different methods and techniques of behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age can help to solve one of actual problems in the theory of training and upbringing of such children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject поведінка ua
dc.subject ранній вік ua
dc.subject розлади аутистичного спектру ua
dc.subject розлади поведінки ua
dc.subject корекція поведінки ua
dc.subject методи корекції ua
dc.subject behavior ua
dc.subject early age ua
dc.subject autism spectrum disorders ua
dc.subject behavior disorders ua
dc.subject behavior modification ua
dc.subject methods of modification ua
dc.subject.classification 376.45 ua
dc.title Проблема психолого-педагогічної корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру ua
dc.title.alternative Problem of behavior modification of children with autism spectrum disorders at an early age ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу