Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Супрун, Дар'я Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-12-10T13:46:02Z
dc.date.available 2018-12-10T13:46:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Супрун, Д. М. Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади) / Д. М. Супрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 169-174. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22077
dc.description.abstract В історико-педагогічному ракурсі проаналізовано досвід факультету корекційної педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова із організації практики та стажування студентів – майбутніх психологів в галузі спеціальної психології. Виокремлені форми, методи та засоби науково-дослідної роботи в навчальній та позааудиторній діяльності вищого педагогічного закладу освіти. Розкрито історичні та організаційно-методологічні засади навчальної практики дефектологів як важливої складової їхньої професійної підготовки. Наведені приклади сучасного педагогічного досвіду із взаємодії профілюючих кафедр факультету та базових спеціальних навчальних закладів в питаннях організації різних видів навчальної практики студентів. Акцентовано увагу на ролі волонтерської практики студентів в різного типу спеціальних реабілітаційних закладів для дітей із порушеннями психофізичного розвитку. Підкреслюється роль благодійного товариства допомоги інвалідам та особам з інтелектуальною недостатністю «Джерело» в питаннях підготовки дефектологів. ua
dc.description.abstract The practice and training students’ (the future psychologists’) experience of the Correctional Pedagogy and Psychology faculty of National Pedagogical Dragomanov University in the field of special psychology in historical and pedagogical perspective is analyzed. Forms, methods and means of research in academic and extracurricular educational institution of higher education are found out. Historical, organizational and methodological basis of defectologists’ educational practice as an important part of their training are opened. Examples of modern pedagogical experience of interaction with profiling faculty and basic special schools in the organization of various types of practical training of students are given. The attention is focused on the role of volunteer students practice at the various types of special rehabilitation institutions for children with disorders of mental and physical development. Charitable Relief Community’s For disabled persons and persons with intellectual disabilities "Source" role in questions of preparation defectologists is mphasized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спеціальна психологія ua
dc.subject навчальна практика ua
dc.subject стажування ua
dc.subject педагогічне керівництво ua
dc.subject наставник ua
dc.subject special psychology ua
dc.subject educational practice ua
dc.subject training ua
dc.subject pedagogical leadership ua
dc.subject mentor ua
dc.subject.classification 376. 36:81’23 ua
dc.title Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади) ua
dc.title.alternative Educational practice of student-psychologist (historical and methodological basis) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу