Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Качмарик, Х. В.
dc.date.accessioned 2018-12-10T13:38:50Z
dc.date.available 2018-12-10T13:38:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі / Х. В. Качмарик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 148-154. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22073
dc.description.abstract У статті представлено особливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі, проаналізовано основні положення та принципи при її здійсненні. Розкрито одне із завдань психолога під час психологічної корекції: розробка індивідуальної програми розвитку. Розкрито корекційні методики і технології, які визнані у світі ефективними при аутистичних порушеннях розвитку та елементи яких автор статті модифікувала та використовувала у роботі з дітьми, а саме: терапія, орієнтована на розвиток сенсорної інтеграції, АВА-терапія, програма TEACH, система М. Монтессорі, використання альтернативної, допоміжної комунікації (за методикою PEСS), методики розвитку міжособистісних стосунків, емоційної регуляції поведінки, а також базові програми дошкільної освіти тощо. Розглянуто структуру психологічної корекції, що передбачає реалізацію таких етапів: сенсорна інтеграція, встановлення емоційного контакту фахівця з аутичною дитиною, активізація пізнавальних психічних процесів. Розроблено зміст індивідуальної та групової форм роботи. Серед групових форм виокремлено соціальний тренінг та арттерапевтичну роботу. ua
dc.description.abstract The article analyzes the features of the organization of the psychological treatment of children with autism in preschool institutions. The basic terms and principles in its implementation are given. The correction techniques and technologies that are recognized worldwide effective in autistic disorders and the elements of which we used to work with autistic children are indicated. The structure of psychological treatment that involves the implementation of the following stages is examined: the sensory integration of autistic children, the emotional contact establishment of the specialists with an autistic child, cognitive mental processes activization. The features of the organization of individual and group forms of work are described. Social work training and art therapy work are defined among the group forms. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічна корекція ua
dc.subject етапи психологічної корекції ua
dc.subject індивідуальна програма розвитку ua
dc.subject індивідуальна форма роботи ua
dc.subject групова форма роботи ua
dc.subject аутична дитина ua
dc.subject psychological correction ua
dc.subject psychological treatment stages ua
dc.subject individual development program ua
dc.subject the individual form of work ua
dc.subject the group form of work ua
dc.subject autistic child ua
dc.subject.classification 159.973 ua
dc.title Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі ua
dc.title.alternative The peculiarities of psychological treatment of children with autism in preschool institutions ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics