Стаття присвячена ерготерапевтичному супроводу компетентного батьківського виховання дітей з
аутизмом/ДЦП. У вступі наводиться обґрунтування ерготерапії як складного комплексу реабілітаційних заходів,
направленого на відновлення (або – початкове формування) повсякденної діяльності людини будь-якого віку з врахуванням її обмежень (фізичних, розумових, сенсорних, комунікативних тощо) та наявних можливостей;
ерготерапевтичного підходу у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями
розвитку (аутизмом/ДЦП). В основній частині наводиться зміст ерготерапевтичного супроводу компетентного
батьківського виховання дитини з аутизмом/ДЦП в залежності від ступеню порушення. У висновку підкреслюється
роль кваліфікованого ерготерапевтичного супроводу у компетентному батьківському вихованні дітей з
аутизмом/ДЦП.
The article is devoted to occupational therapy support of competent parental upbringing of children with autism /
cerebral palsy. In the introduction, the rationale for ergotherapy as a complex complex of rehabilitation measures aimed
at restoring (or - initial formation) the daily activity of a person of any age, taking into account its limitations (physical,
mental, sensory, communicative, etc.) and available opportunities is provided; occupational therapy approach in the
competent parental education of children with polysystemic developmental disorders (autism / cerebral palsy). In the
main part, the content of the occupational therapy support of the competent parental upbringing of a child with autism /
cerebral palsy is given, depending on the extent of the disorder. In conclusion, the role of qualified occupational therapy
support in the competent parental education of children with autism / cerebral palsy is emphasized.