Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ферт, О. Г.
dc.date.accessioned 2018-12-06T13:20:24Z
dc.date.available 2018-12-06T13:20:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ферт, О. Г. Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі / О. Г. Ферт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 82-86. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22002
dc.description.abstract У статті з’ясовано основні причини та прояви неприйнятної поведінки дітей з поведінковими розладами, а саме з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги (ГРДУ) в умовах інклюзивного освітнього середовища та обгрунтовано основні стратегії реагування та корекції такої поведінки. Розглянуто найбільш ефективні техніки корекції поведінки дитини з ГРДУ в класі, ними є: поведінковий план, ведення поведінкових карток, щоденників поведінки, поведінковий контракт, система жетонів і пенальті ua
dc.description.abstract Behavior of hyperactive children in the school is, perhaps, the most significant challenge for teachers. Bad behavior negatively affects the success of the child, and the general climate in the classroom, ability of children and teachers to work productively. The article is to determine the main causes and manifestations of unacceptable behavior of children with behavioral disorders, such as Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) under educational environment and identifying key strategies of the correction of such behavior. We know that unacceptable behavior may appear as a response to environmental conditions, could be change by the correction of these conditions. The behavior is something that can be explored and defined. For example, how many times the child left his seat in class, during a period of time, the length of time you want your child to complete a task . The unacceptable behavior always has its reasons, if the teacher takes precautions in time, in many cases, inappropriate behavior can be prevented. The most effective technique of correcting the child's behavior in class is the ADHD behavioral plan, behavioral cards, diaries, behavioral contract, system of tokens and penalties. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гіперактивний розлад з дефіцитом уваги ua
dc.subject корекція неприйнятної поведінки ua
dc.subject техніки поведінкової корекції ua
dc.subject Attention Deficit Hyperactivity Disorder ua
dc.subject correction of unacceptable behavior ua
dc.subject behavioral correction techniques ua
dc.subject.classification 162.16:37.042.2 ua
dc.title Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі ua
dc.title.alternative Individual Approach of Behavioral Strategies for Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Inclusive Educational Process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу