Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ромашевська, М. А.
dc.date.accessioned 2018-12-03T08:30:14Z
dc.date.available 2018-12-03T08:30:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ромашевська, М. А. Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання / М. А. Ромашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 135-142. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21920
dc.description.abstract У статті акцентується увага на необхідності визначення рівнів сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що пройшли курси інформатики. Дана проблема розглядається з метою визначення ефективності методики навчання, добору тем та питань для вивчення дисципліни. В зв’язку з цим розглянуто характерні рівні інформатичних компетентностей студентів; обґрунтовано потребу у моніторингу формування інформатичних компетентностей як необхідного елементу вдосконалення методики навчання інформатики та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. ua
dc.description.abstract В статье акцентируется внимание на необходимости определения уровней сформированности информатических компетентностей студентов педагогических высших учебных заведений I-II уровней аккредитации, прошедших курсы информатики. Данная проблема рассматривается с целью определения эффективности методики обучения, подбора тем и вопросов для изучения дисциплины. В связи с этим рассмотрены характерные для информатических компетентностей студентов уровни; обоснована потребность в мониторинге процесса формирования информатических компетентностей и управления учебно-познавательной деятельностью студентов, необходимых для совершенствования методики обучения информатики. ua
dc.description.abstract The article focuses on the need to determine the levels of completeness of students’ informatics competences of pedagogical higher educational institutions of I-II accreditation levels, who studied informatics. This problem is not examined in terms of assessment of student learning, but to test professionalism of the teacher, including the correctness of his teaching methods, selection of topics and issues for studying. Taking it into consideration, there were reviewed characteristic levels of students’ informatics competences; justified the need for monitoring informatics competences as a necessary element of improving the professionalism of the teacher of computer science. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформатичні компетентності ua
dc.subject рівень інформатичних компетентностей ua
dc.subject моніторинг навчального процесу ua
dc.subject управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ua
dc.subject информатические компетентности ua
dc.subject уровни сформированности информатических компетентностей студентов ua
dc.subject informatics competences ua
dc.subject level of informatics competencies ua
dc.subject.classification 378.14.015.62 ua
dc.title Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу