Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тонконог, В. М.
dc.contributor.author Гладощук, О. Г.
dc.date.accessioned 2018-11-30T07:20:41Z
dc.date.available 2018-11-30T07:20:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тонконог, В. М. Критерії розвитку фізичного стану студентської молоді / В. М. Тонконог, О. Г. Гладощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 559-563. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21901
dc.description.abstract В статті описані розроблені нами оцінюючі системи, що базуються на морфо-функціональних показниках, які мають задовільні кореляційні зв’язки з максимальною аеробною продуктивністю. Їх перевага полягає в тому, що вони не потребують застосування складних інструментальних методів дослідження. Надійна кількісна оцінка фізичного стану залишається актуальним завданням наукових досліджень і практики фізичного виховання в навчальних закладах. Апробація наведених нами морфо-функціональних показників в тестах для оцінки фізичного стану студентів показала на їх безпечність і придатність для застосування в фізичному вихованні, оздоровчому тренуванні. Типові навчальні програми з фізичного виховання не можуть вирішити питання зміцнення здоров’я студентів, сприяти високому рівню працездатності, які необхідні в наступній професійній діяльності. Це можливо лише за умови освіченості студентів, що дозволяє проводити самостійні заняття на певному рівні з урахування індивідуальних особливостей фізичного розвитку і функціонального стану організму, спроможності самостійно дозувати навантаження, рівня мотивації до самостійних та базових занять. Доведено, що паспорт здоров’я призначений для систематизації відомостей по фізичному розвитку, фізичній підготовленості і стану здоров’я, дозволяє оптимізувати індивідуальний руховий режим та підтримувати високу розумову і фізичну працездатність. В статті автори обґрунтовують актуальність впровадження паспорта здоров’я в ДДТУ з метою перетворення процесу фізичного виховання в процес самоудосконалення і самовиховання. Результатом впровадження паспорта здоров’я студента є самовизначення відносно цінностей фізичної культури, мотивів навчальної діяльності, що забезпечує компетентність у цій сфері, діяльнісну активність і самостійність в ході придбання знань про самого себе. ua
dc.description.abstract The article describes our evaluative systems based on morph functional parameters that have satisfactory correlation relationships with maximum aerobic productivity. Their advantage lies in the fact that they do not require the use of complex instrumental research methods. A reliable quantitative assessment of physical condition is an actual task of scientific research and practice of physical education in educational institutions. Approbation of the above mentioned morph-functional indicators in tests for the physical condition of students assessment showed their safety and fitness for use in physical education, health training. Typical physical education curricula can not solve the problem of improving the health of students; promote the high level of working capacity that is needed in further professional activity. This is possible only with the condition of students' education, which allows them to conduct independent classes at a certain level taking into account the individual characteristics of physical development and functional state of the organism, the ability to independently distribute their workload, the level of motivation for independent and basic classes. It has been proved that the health certificate is intended to systematize information on physical development, physical fitness and health, allows to optimize the individual motor regime and maintain high mental and physical capacity. In the article, the authors substantiate the relevance of the introduction of the health certificate in DSTU in order to transform the process of physical education into self-improvement and self-education process. The implementation results of a student's health certificate is self-determination in relation to the values of physical education, the motives of educational activity, which ensures competence in this area, active involvement and independence in the course of acquiring knowledge about themselves. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичний стан ua
dc.subject морфо-функціональні показники ua
dc.subject руховий режим ua
dc.subject фізичний розвиток ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject паспорт здоров’я ua
dc.subject студент ua
dc.subject physical condition ua
dc.subject morph functional parameters ua
dc.subject motor regime ua
dc.subject physical development ua
dc.subject physical fitness ua
dc.subject health certificate ua
dc.subject student ua
dc.title Критерії розвитку фізичного стану студентської молоді ua
dc.title.alternative Criteria for the development of the students’ physical condition ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу