Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наконечна, С. М.
dc.date.accessioned 2018-11-29T13:02:40Z
dc.date.available 2018-11-29T13:02:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Наконечна, С. М. Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка" / С. М. Наконечна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 118-124. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21894
dc.description.abstract В роботі проаналізована література стосовно впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес, досліджено окремі проблеми формування інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів. Визначені критерії сформованості системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка". Відповідно до цих критеріїв запропоновані такі рівні сформованості інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка": ознайомлювальний рівень, репродуктивний рівень, базовий рівень, підвищений рівень, творчий рівень. ua
dc.description.abstract В работе проанализирована литература по внедрению компетентностного подхода в учебный процесс, исследованы отдельные проблемы формирования информатических компетентностей у студентов технологических колледжей. Определены критерии сформированности системы информатических компетентностей у студентов технологических колледжей по результатам обучения учебной дисциплине "Информатика и вычислительная техника". Согласно этим критериям предложены следующие уровни сформированности информатических компетентностей у студентов технологических колледжей по результатам обучения учебной дисциплине "Информатика и вычислительная техника": ознакомительный уровень, репродуктивный уровень, базовый уровень, повышенный уровень, творческий уровень. ua
dc.description.abstract The article is analyzes literature on the introduction of the competence approach in the educational process, the problem of the formation of information competence. The criterion of the formation of the system of information competence in the students of technological colleges during the study of the discipline "Computer science and computer technology" is determined. In accordance with these criteria, the following levels of the formation of information competencein the students of technological colleges during the study of the discipline "Informatics and Computing": the educational level, the reproductive level, the basic level, the elevated level, the creative level are proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject інформатичні компетентності ua
dc.subject технологічні коледжі ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject информатические компетентности ua
dc.subject технологические колледжи ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject information competence ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject technology colleges ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject.classification 378.6.091.33:004 ua
dc.title Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу