Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Г. В.
dc.contributor.author Бондаренко, Т. В.
dc.date.accessioned 2018-11-29T12:47:30Z
dc.date.available 2018-11-29T12:47:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ткачук, Г. В. Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття / Г. В. Ткачук, Т. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 102-107. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21891
dc.description.abstract У статті подано теоретичні та методичні аспекти реалізації дистанційного навчання у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців. Описано досвід використання онлайн-сервісу Padlet для організації дистанційного практичного заняття "Комп’ютерна графіка". Визначено, що організацію такого заняття доцільно проводити за кілька етапів: постановка завдання, створення стіни, проведення заняття та оцінювання роботи студентів. На кожному етапі описано діяльність викладача та студентів в тому чи іншому середовищі. В процесі проведення заняття застосовано три середовища співпраці – система дистанційного навчання Moodle, віртуальна стіна Padlet та група у Viber. ua
dc.description.abstract В статье представлены теоретические и методические аспекты реализации дистанционного обучения в процессе практической подготовки будущих специалистов. Описан опыт использования онлайн-сервиса Padlet для организации дистанционного практического занятия "Компьютерная графика". Определено, что организацию такого занятия целесообразно проводить в несколько этапов: постановка задачи, создание стены, проведение занятия и оценивания работ студентов. На каждом этапе описана деятельность преподавателя и студентов в той или иной среде. При проведении занятия применены три среды сотрудничества – система дистанционного обучения Moodle, виртуальная стена Padlet и группа в Viber. ua
dc.description.abstract The article presents theoretical and methodical aspects of the implementation of distance learning in the process of practical training of future specialists. The experience of using the online service Padlet during the organization of distance practical training "Computer Graphics" is described. It is determined that the organization of such a class is expedient in several stages: task setting, creating a wall, conducting classes and evaluating the work of students. At each stage, the activities of the teacher and students in one or another environment are described. Three classes of collaboration were used in the classroom – distance learning system Moodle, the virtual wall Padlet and the Viber group. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject онлайн-сервіс ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject дистанційний курс ua
dc.subject віртуальна стіна ua
dc.subject Padlet ua
dc.subject онлайн-сервис ua
dc.subject дистанционное обучение ua
dc.subject дистанционный курс ua
dc.subject виртуальная стена ua
dc.subject online service ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject distance course ua
dc.subject virtual wall ua
dc.subject.classification 378.018 ua
dc.title Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу