Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжу Чжень
dc.date.accessioned 2018-11-29T11:25:04Z
dc.date.available 2018-11-29T11:25:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чжу Чжень. Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі / Чжу Чжень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 119-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21888
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості діагностичного етапу формування слухових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі навчальної діяльності. Простежено процес формування означеного феномена в період проходження педагогічної практики в загальноосвітній школі. Розкрито поетапність даного процесу, а саме: перший етап - спрямований на вияв рівня музичної ерудиції, що визначається необхідністю накопичення музикознавчих та методичних знань, розвитком слухових уявлень та активізацією музичного мислення; другий етап – на виявлення міри здатності до емоційного співпереживання вокально-хорової музики та спрямування на розвиток емоційно-почуттєвого ресурсу студентів та вміння використовувати його у навчально-виконавській діяльності; третій етап визначався вмінням керувати діями, з яких складається педагогічний процес, самоконтроль, самооцінка; четвертий етап було спрямовано на розкриття міри творчої спрямованості виконавської діяльності, яка проявляється у нестандартних підходах до вирішення виконавських проблем, виборі різних прийомів і засобів роботи над вокально-хоровими творами. ua
dc.description.abstract Тhe article reveals the features of the diagnostic stage of the formation of auditory representations of future teachers of musical art in the process of educational activity. Traced the process of the formation of a certain phenomenon during the period of pedagogical practice in the general education school. The stage-by-stage nature of this process is revealed, namely: the first stage is aimed at revealing the level of musical erudition, which is determined by the need to accumulate musicological and methodological knowledge, the development of auditory representations and the activation of musical thinking; the second stage - to reveal the degree of the ability to emotionally empathize with the vocal-choral music and the direction for developing the emotional-sensual resource of students and the ability to use it in the teaching and performing activities; the third stage was determined by the ability to direct the actions, of which the pedagogical process, self-control, selfesteem consists; the fourth stage was aimed at revealing the creative direction of performing activities, which manifested itself in non-standard approaches to solving executive problems, choosing different methods and means of working on vocal-choral works. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностичний етап ua
dc.subject формування слухових уявлень ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject педагогічна практика в школі ua
dc.subject diagnostic stage ua
dc.subject formation of auditory representations ua
dc.subject future teachers of musical art ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject pedagogical practice in school ua
dc.subject.classification 378.011.3-051 ua
dc.title Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу