Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Габрусєв, В. Ю.
dc.contributor.author Бачинський, Ю. Г.
dc.date.accessioned 2018-11-29T10:46:06Z
dc.date.available 2018-11-29T10:46:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Габрусєв, В. Ю. Комп'ютерне моделювання у процесі навчання фізики / В. Ю. Габрусєв, Ю. Г. Бачинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 77-83. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21878
dc.description.abstract У статті розглядаються засоби комп'ютерного моделювання та методи їх використання на уроках фізики. Використання комп’ютерно-орієнтованих технологій під час навчання природничих дисциплін, зокрема фізики, надає можливість вивчати досліджувані явища на більш якісному рівні, продемонструвати перебіг процесів в умовах, недоступних під час лабораторного експерименту. Накопичений досвід переконливо свідчить про незаперечні переваги поєднання традиційних методичних систем навчання з комп’ютерно-орієнтованими технологіями. Комп’ютер під час навчання фізики виступає не як предмет вивчення, а як інструмент, на основі якого формується навчальне середовище, і як засіб управління навчальною діяльністю, і як засіб навчальної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются средства компьютерного моделирования и методы их использования на уроках физики. Использование компьютерно-ориентированных технологий при обучении естественным дисциплинам, в частности физике, дает возможность изучать исследуемые явления на более качественном уровне, демонстрировать ход процессов в условиях, недоступных в ходе реального лабораторного эксперимента. Накопленный опыт убедительно свидетельствует о неоспоримых преимуществах сочетания традиционных методических систем обучения с компьютерно-ориентированными технологиями. Компьютер при обучении физики выступает не только как предмет изучения, но и как инструмент, на базе использования которого формируется учебная среда, а также как средство управления учебной деятельностью и как средство учебной деятельности. ua
dc.description.abstract The article deals with the means of computer simulation and methods of their use in physics classes. The use of computer-based technologies during the study of natural sciences, in particular physics, provides the opportunity to study the phenomena studied at a higher quality level, to demonstrate the course of processes in conditions that are not available during a laboratory experiment. The accumulated experience convincingly testifies to the undeniable advantages of combining traditional methodical learning systems with computer-based technologies. Computer while studying physics does not act as a subject of study, but as an object that forms the learning environment, and as a means of managing learning activities and as a means of educational activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комп’ютерне моделювання навчання ua
dc.subject фізика ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject віртуальна фізична лабораторія ua
dc.subject PhET (Physics Education Technology) ua
dc.subject компьютерное моделирование ua
dc.subject обучение ua
dc.subject физика ua
dc.subject информационные технологии ua
dc.subject виртуальная физическая лаборатория ua
dc.subject computer modeling ua
dc.subject Physics ua
dc.subject Information Technology ua
dc.subject Virtual Physical Laboratory ua
dc.subject.classification 37.016:53]:004.94 ua
dc.title Комп'ютерне моделювання у процесі навчання фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу