ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Габрусєв, В. Ю. | |
dc.contributor.author | Бачинський, Ю. Г. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-29T10:46:06Z | |
dc.date.available | 2018-11-29T10:46:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Габрусєв, В. Ю. Комп'ютерне моделювання у процесі навчання фізики / В. Ю. Габрусєв, Ю. Г. Бачинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 77-83. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21878 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються засоби комп'ютерного моделювання та методи їх використання на уроках фізики. Використання комп’ютерно-орієнтованих технологій під час навчання природничих дисциплін, зокрема фізики, надає можливість вивчати досліджувані явища на більш якісному рівні, продемонструвати перебіг процесів в умовах, недоступних під час лабораторного експерименту. Накопичений досвід переконливо свідчить про незаперечні переваги поєднання традиційних методичних систем навчання з комп’ютерно-орієнтованими технологіями. Комп’ютер під час навчання фізики виступає не як предмет вивчення, а як інструмент, на основі якого формується навчальне середовище, і як засіб управління навчальною діяльністю, і як засіб навчальної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются средства компьютерного моделирования и методы их использования на уроках физики. Использование компьютерно-ориентированных технологий при обучении естественным дисциплинам, в частности физике, дает возможность изучать исследуемые явления на более качественном уровне, демонстрировать ход процессов в условиях, недоступных в ходе реального лабораторного эксперимента. Накопленный опыт убедительно свидетельствует о неоспоримых преимуществах сочетания традиционных методических систем обучения с компьютерно-ориентированными технологиями. Компьютер при обучении физики выступает не только как предмет изучения, но и как инструмент, на базе использования которого формируется учебная среда, а также как средство управления учебной деятельностью и как средство учебной деятельности. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the means of computer simulation and methods of their use in physics classes. The use of computer-based technologies during the study of natural sciences, in particular physics, provides the opportunity to study the phenomena studied at a higher quality level, to demonstrate the course of processes in conditions that are not available during a laboratory experiment. The accumulated experience convincingly testifies to the undeniable advantages of combining traditional methodical learning systems with computer-based technologies. Computer while studying physics does not act as a subject of study, but as an object that forms the learning environment, and as a means of managing learning activities and as a means of educational activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | комп’ютерне моделювання навчання | ua |
dc.subject | фізика | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | віртуальна фізична лабораторія | ua |
dc.subject | PhET (Physics Education Technology) | ua |
dc.subject | компьютерное моделирование | ua |
dc.subject | обучение | ua |
dc.subject | физика | ua |
dc.subject | информационные технологии | ua |
dc.subject | виртуальная физическая лаборатория | ua |
dc.subject | computer modeling | ua |
dc.subject | Physics | ua |
dc.subject | Information Technology | ua |
dc.subject | Virtual Physical Laboratory | ua |
dc.subject.classification | 37.016:53]:004.94 | ua |
dc.title | Комп'ютерне моделювання у процесі навчання фізики | ua |
dc.type | Article | ua |