У статті розглянуто педагогічний інструментарій формування творчої активності
учнів загальноосвітніх шкіл на уроках музичного мистецтва у процесі педагогічної
практики. Окреслено сутність поняття «творча активність», а також визначено
значущість герменевтичного підходу для формування цього феномену в контексті
комплексного застосування новітніх технологій разом із традиційними педагогічними методи, засоби й прийомами мистецького навчання. Сконцентровано увагу на важливості розвитку у студентів-практикантів умінь конструювання методичного забезпечення із використанням інноваційних технологій. Визначено зміст і особливості застосування деяких інноваційних методів мистецького навчання.
The article deals with the pedagogical toolkit for the formation of the creative activity of
pupils of secondary schools in the lessons of musical art in the process of pedagogical practice. The essence of the concept of "creative activity" is outlined, as well as the importance of the hermeneutic approach for the formation of this phenomenon in the context of the integrated use of the latest technologies together with traditional methods, means and methods of teaching art. The attention is focused on the importance of development in students-interns of the skills of designing methodological support using innovative technologies. The content and peculiarities of using some
innovative methods of teaching art are defined.