Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості використання практико-орієнтованих проектів під час навчання математики учнів 5-го класу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Насадюк, Т. О.
dc.date.accessioned 2018-11-14T12:47:14Z
dc.date.available 2018-11-14T12:47:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Насадюк, Т. О. Особливості використання практико-орієнтованих проектів під час навчання математики учнів 5-го класу / Т. О. Насадюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19. – С. 51-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21679
dc.description.abstract В статті висвітлено особливості використання проектних технологій під час навчання математики учнів 5-х класів. Наведено аргументи доцільності включення в навчальний процес проектів різних видів. Визначено суть поняття “практико-орієнтовані проекти” та сформульовано вимоги до їх використання в процесі навчання математики п’ятикласників. Наголошено, що практико-орієнтоване навчання дозволяє шляхом набуття життєвого досвіду практичної діяльності, ведення розрахунків, планування та самоконтролю сформувати в учнів вміння застосовувати математичні знання і вміння в життєвих ситуаціях, розвивати вміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати, здійснювати пошукову, дослідницьку роботу, формувати навички співробітництва, спілкування, вміння працювати в колективі. Запропоновано шляхи пошуку тем навчальних проектів. Наведено зразки мотиваційних завдань та методичні рекомендації щодо їх використання. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the peculiarities of using practical-oriented projects during the study of mathematics in the 5th grade. Considered different approaches to determining the method of projects contained in the scientific and methodological literature. Reasonable expediency of using the method of projects during the study of mathematics in the 5th grade іs substantiated. As the implementation of each project involves students passing certain stages of educational activity: analytical, practical, final, control, the article contains advice on the efficient organization of each of these stages. The system for evaluating pupil’s project works and methods for finding problem situations for the creation of educational projects is offered. The essence of the practical-oriented project is determined. The example of a specific project work formulates the requirements for their effective organization in the process of teaching mathematics, ways of updating basic knowledge and enhancing motivation for their implementation. The following tips and recommendations will improve the effectiveness of using practical projects in the process of learning mathematics and, as a consequence, increase the interest and learning motivation of pupils to the study of mathematics in general. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання математики учнів 5-х класів ua
dc.subject проектні технології ua
dc.subject метод проектів ua
dc.subject практико-орієнтований проект ua
dc.subject teaching mathematics to pupils of the 5th grade ua
dc.subject project method ua
dc.subject practical-oriented project ua
dc.subject.classification 372.8 ua
dc.title Особливості використання практико-орієнтованих проектів під час навчання математики учнів 5-го класу ua
dc.title.alternative The peculiarities of using practical-oriented projects during the study of mathematics in the 5th grade ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics