Отже, ціннісне підґрунтя філософії освіти випливає з визначення дуальності філософії як системи світогляду через призму педагогіки та освіти, а проблеми, пов’язані з кризовими явищами системи, є актуальними для філософії освіти і становлять об’єкт досліджень і дискусій широкого кола фахівців, а саме у питаннях управління системою, ефективного менеджменту, усвідомлення того, що об’єктом купівлі-продажу є не сама освіта, як процес здобуття знань, а освітня послуга, до якої належить комплекс матеріальних і нематеріальних ресурсів, необхідних для процесу навчання; відмова від багатьох традицій радянської доби і впровадження ідей освіти та підходів виховання сучасних дітей як покоління іншого, нового майбутнього; взаємозв’язок педагогіки й інших галузей науки.
Consequently, the value basis of the education philosophy derives from the definition of the duality of philosophy as a system of worldview through the prism of pedagogy and education, and the problems associated with the crisis phenomena of the system, are relevant to the education philosophy and constitute the object of research and discussion of a wide range of specialists, namely in the management of the system, effective management, the awareness that the object of sale is not education itself, as a process of obtaining knowledge, and educational service, which belongs to the complex of material and intangible resources, it is necessary them for the learning process; the abandonment of many traditions of the Soviet era and the introduction of ideas of education and approaches to the upbringing of modern children as a generation of another, a new future; the relationship of pedagogy and other branches of science.