Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лук’яненко, М. М.
dc.date.accessioned 2018-11-01T07:57:08Z
dc.date.available 2018-11-01T07:57:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лук’яненко, М. М. Розвиток ціннісної сфери молодшого школяра / М. М. Лук’яненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 120-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21505
dc.description.abstract У статті відображені результати теоретичного аналізу проблеми формування ціннісних орієнтацій молодшого школяра. Висвітлено психологічну сутність і співвідношення понять "цінності" та "ціннісні орієнтації", проаналізовані умови формування ціннісних орієнтацій та їх місце у структурі особистості молодшого школяра. В центрі уваги автора, знаходиться висвітлення проблеми генези ціннісної сфери особистості та визначення сенситивного періоду для її становлення. У роботі відображена динаміка розвитку ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку. ua
dc.description.abstract В статье отражены результаты теоретического анализа проблемы формирования ценностных ориентаций младшего школьника. Освещены психологическую сущность и соотношение понятий "ценности" и "ценностные ориентации", проанализированы условия формирования ценностных ориентаций и их место в структуре личности младшего школьника. В центре внимания автора находится освещения проблемы генезиса ценностной сферы личности и определения сенситивного периода для ее становления. В работе отражена динамика развития ценностных ориентаций детей младшего школьного возраста. ua
dc.description.abstract The article presents the results of theoretical analysis of the problem of formation of value orientations of the junior pupil. The psychological essence and correlation of concepts of "values" and "value orientations" are analyzed, the conditions of formation of value orientations and their place in the structure of the personality of the junior pupil are analyzed. In the center of attention of the author, there is an overview of the problem of the genesis of the value sphere of the individual and the definition of a sensitivist period for its formation. The paper reflects the dynamics of the development of value orientations for children of junior school age. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject цінність ua
dc.subject ціннісні орієнтації ua
dc.subject особистість ua
dc.subject формування цінностей ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject провідна діяльність ua
dc.subject новоутворення ua
dc.subject сенситивність ua
dc.subject інтеріоризація ua
dc.subject екстеріоризація ua
dc.subject ценность ua
dc.subject ценностные ориентации ua
dc.subject личность ua
dc.subject формирование ценностей ua
dc.subject младший школьник ua
dc.subject ведущая деятельность ua
dc.subject новообразования ua
dc.subject сенситивнисть ua
dc.subject интериоризация ua
dc.subject екстериоризация ua
dc.subject value ua
dc.subject value orientations ua
dc.subject personality ua
dc.subject formation of values ua
dc.subject junior schoolboy ua
dc.subject leading activity ua
dc.subject neoplasms ua
dc.subject sensitivities ua
dc.subject internalizations ua
dc.subject exteriorization ua
dc.subject.classification 159.922.73:373.3 ua
dc.title Розвиток ціннісної сфери молодшого школяра ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу