ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Карпенко, Я.О. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-05T13:33:31Z | |
dc.date.available | 2013-01-05T13:33:31Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Карпенко Я.О. Теоретичні аспекти дослідження психологічних особливостей професійно‐особистісної позиції педагогів / Я.О. Карпенко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 9 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 51-57 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2127 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психологічні особливості професійно-особистісної позиції в педагогічній діяльності,проаналізовані основні її професійні компоненти. | ru_RU |
dc.description.abstract | This article is devoted to the psychological features of professionally-personal position in pedagogical activity, its basic professional components are analysed. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійно-особистісна позиція | ru_RU |
dc.subject | професійна майстерність | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | ru_RU |
dc.subject | професійна спрямованість | ru_RU |
dc.subject | professionally-personality position | ru_RU |
dc.subject | professional mastery | ru_RU |
dc.subject | professional competence | ru_RU |
dc.subject | professional orientation | ru_RU |
dc.subject.classification | 373.211.24 | ru_RU |
dc.title | Теоретичні аспекти дослідження психологічних особливостей професійно‐особистісної позиції педагогів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |