Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Хомич, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-10-04T09:26:01Z
dc.date.available 2018-10-04T09:26:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хомич, Ірина Миколаївна. Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Хомич Ірина Миколаївна ; [наук. кер. Козир Алла Володимирівна] ; М-во освіти і науки України. - Київ, 2018. - 19 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21180
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом. Розкрито зміст і специфіку, розроблено компонентну структуру означеного феномена. Визначено критерії, показники і рівні сформованості підготовленості майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом, розроблено методи, прийоми, етапи навчальної діяльності. Представлено методичну модель підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом, що включає наступні етапи: інформаційно-аналітичний, фахово-продуктивний, ціннісно- саморегулятивний, усвідомлено-креативний. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до продуктивної педагогічної взаємодії з хором. Статистична перевірка отриманих експериментальних даних засвідчила позитивну динаміку формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим коллективом. ua
dc.description.abstract В дисертации исследуется проблема формирования готовности будущих учителей музыки к педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом. Раскрыто содержание и специфика, разработана компонентная структура указанного феномена. Определены критерии, показатели и уровни сформированности подготовленности будущих учителей музыки к педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом, разработаны методы, приемы, этапы учебной деятельности. Представлена методическая модель подготовки будущих учителей музыки к педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом, которая включает следующие этапы: информационно-аналитический, профессионально- продуктивный, ценностно-саморегулятивный, осознанно-креативный. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика подготовки будущих учителей музыки к продуктивному педагогическому взаимодействию с хором. Статистическая проверка полученных экспериментальных данных показала позитивную динамику формирования готовности будущих учителей музыки к педагогическому взаимодействию с хором. ua
dc.description.abstract The problem of forming the readiness of future music teachers for pedagogical interaction in the process of working with the practical choir is investigated in the thesis. The content and specificity are revealed, the component structure of this phenomenon is developed. The criteria, indicators and levels of the preparedness of future music teachers for pedagogical interaction with the practical choir have been determined, methods, techniques, stages of educational activity have been developed. The methodical model of training future music teachers for pedagogical interaction with the teaching choir is presented, which includes the following stages: informational and analytical, professional and productive, value-based and self- regulatory, conscious and creative. A step-by-step, method for preparing future music teachers for productive pedagogical interaction with the choir has been developed and experimentally tested. Statistical verification of the experimental data obtained showed a positive dynamics in the formation of readiness of future music teachers for pedagogical interaction with the choir. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject готовність до педагогічної взаємодії ua
dc.subject навчальний хоровий колектив ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject готовность к педагогическому взаимодействию ua
dc.subject учебный хоровой коллектив ua
dc.subject компонентная структура ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject readiness for pedagogical interaction ua
dc.subject practical choral collective ua
dc.subject component structure ua
dc.subject step-by-step methodology ua
dc.subject.classification 378.011.3-51:78(043.3) ua
dc.title Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics