У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутніх
учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом.
Розкрито зміст і специфіку, розроблено компонентну структуру означеного
феномена. Визначено критерії, показники і рівні сформованості підготовленості
майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим
колективом, розроблено методи, прийоми, етапи навчальної діяльності.
Представлено методичну модель підготовки майбутніх учителів музики до
педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом, що включає наступні
етапи: інформаційно-аналітичний, фахово-продуктивний, ціннісно-
саморегулятивний, усвідомлено-креативний. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику
підготовки майбутніх учителів музики до продуктивної педагогічної взаємодії з
хором. Статистична перевірка отриманих експериментальних даних засвідчила
позитивну динаміку формування готовності майбутніх учителів музики до
педагогічної взаємодії з навчальним хоровим коллективом.
В дисертации исследуется проблема формирования готовности будущих
учителей музыки к педагогическому взаимодействию с учебным хоровым
коллективом. Раскрыто содержание и специфика, разработана компонентная
структура указанного феномена. Определены критерии, показатели и уровни
сформированности подготовленности будущих учителей музыки к
педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом,
разработаны методы, приемы, этапы учебной деятельности. Представлена
методическая модель подготовки будущих учителей музыки к педагогическому
взаимодействию с учебным хоровым коллективом, которая включает
следующие этапы: информационно-аналитический, профессионально-
продуктивный, ценностно-саморегулятивный, осознанно-креативный.
Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика
подготовки будущих учителей музыки к продуктивному педагогическому
взаимодействию с хором. Статистическая проверка полученных
экспериментальных данных показала позитивную динамику формирования
готовности будущих учителей музыки к педагогическому взаимодействию с
хором.
The problem of forming the readiness of future music teachers for pedagogical
interaction in the process of working with the practical choir is investigated in the
thesis. The content and specificity are revealed, the component structure of this phenomenon is developed. The criteria, indicators and levels of the preparedness of
future music teachers for pedagogical interaction with the practical choir have been
determined, methods, techniques, stages of educational activity have been developed.
The methodical model of training future music teachers for pedagogical interaction
with the teaching choir is presented, which includes the following stages:
informational and analytical, professional and productive, value-based and self-
regulatory, conscious and creative.
A step-by-step, method for preparing future music teachers for productive
pedagogical interaction with the choir has been developed and experimentally tested.
Statistical verification of the experimental data obtained showed a positive dynamics
in the formation of readiness of future music teachers for pedagogical interaction
with the choir.