Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна й культурно-просвітницька діяльність школи А. Короткова та її вплив на розвиток хореографічної освіти Кіровоградщини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мурована, І. В.
dc.date.accessioned 2018-10-03T13:46:21Z
dc.date.available 2018-10-03T13:46:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мурована, І. В. Педагогічна й культурно-просвітницька діяльність школи А. Короткова та її вплив на розвиток хореографічної освіти Кіровоградщини / І. В. Мурована // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 149-155. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21157
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз досвіду педагога, професора, народного артиста України, керівника Народного хореографічного ансамблю «Пролісок», засновника і першого завідувача кафедри хореографії Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, директора обласного комплексу (гімназії-інтернату-школи мистецтв) Анатолія Короткова ua
dc.description.abstract The article touches upon the experience of A. Korotkov, who is the teacher, professor, People’s Artist of Ukraine, the leader of People’Choreographic Dance Group «Prolisok», founder and the first Head of choreographic chair of Volodymyr Vynnychenko Kirovohrad State Pedagogical University, Head of regional complex (gymnasium-boarding-school of art) It has been revealed in the article the importance of applied methods of the purposeful development of the creative abilities of the students, the formation of national self-identity, the full development of personality, the upbringing of the moral-aesthetic qualities by the means of choreographic maturity. It was proved by the author the feasibility of an appealing to the pedagogical legacy of A. Korotkov which had been caused by his significant contribution to laying a fundamental basis and development for the creation of choreographic education in Kirovograd region. On the example of A. Korotkov’s school it can be traced the effectiveness of continuous choreographic education of the students, the impact of a comparing of training and education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject досвід ua
dc.subject безперервна хореографічна освіта ua
dc.subject знання ua
dc.subject уміння ua
dc.subject навички ua
dc.subject виховна робота ua
dc.subject he pedagogical legacy of A. Korotkov ua
dc.subject applied methods of the purposeful development ua
dc.subject national self-identity ua
dc.subject moral-aesthetic qualities ua
dc.subject choreographic maturity ua
dc.subject A. Korotkov’s school ua
dc.subject training and education ua
dc.subject experience ua
dc.subject lifelong choreographic education ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject educational work ua
dc.subject.classification 378.47.016:7.01 ua
dc.title Педагогічна й культурно-просвітницька діяльність школи А. Короткова та її вплив на розвиток хореографічної освіти Кіровоградщини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу