Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід до формування музичного мислення підлітків у процесі музичного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Палаженко, О. П.
dc.date.accessioned 2018-10-03T08:43:20Z
dc.date.available 2018-10-03T08:43:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Палаженко, О. П. Компетентнісний підхід до формування музичного мислення підлітків у процесі музичного навчання / О. П. Палаженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 109-113. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21126
dc.description.abstract У статті досліджуються особливості реалізації компетентнісного підходу до формування мисленнєвої діяльності підлітків у процесі музичного навчання загалом та під час удосконалення музично-інтонаційного словника учнів. Компетенцію ми розуміємо як сукупність взаємопов’язаних якостей особистості, сукупність знань, умінь, навичок та способів діяльності. Також виокремлюємо поняття компетентність як володіння людиною відповідною компетенцією, що містить її особистісне ставлення до предмета діяльності. Компетентнісний підхід в освіті пов'язаний з особистісно орієнтованим і діяльнісним підходами до навчання, оскільки ґрунтується на особистості учня та може бути реалізованим і перевіреним тільки в процесі виконання конкретним учнем певного комплексу дій. ua
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of competence approach to the formation of adolescent mental activity in the music training in general and in the improvement of musical intonation vocabulary students. Competence we understand as a set of interrelated personality traits, body of knowledge, skills and ways of life. Also, the concept of competence as a separate group ownership man respective competence, containing her personal attitude to the subject activity. Competence approach in education linked to personality oriented and active approach to learning, as based on the individual student and can be implemented and tested only in the performance of specific student specific set of actions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject мислення ua
dc.subject музичне мислення ua
dc.subject інтонація ua
dc.subject музично-інтонаційний словник ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject competence ua
dc.subject jurisdiction ua
dc.subject thought ua
dc.subject musical thought ua
dc.subject intonation ua
dc.subject musically intonation dictionary ua
dc.subject.classification 7.071.5 – 053.6 ua
dc.title Компетентнісний підхід до формування музичного мислення підлітків у процесі музичного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу