Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальним ансамблем

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ху Манлі
dc.date.accessioned 2018-10-02T13:45:58Z
dc.date.available 2018-10-02T13:45:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ху Манлі. Формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальним ансамблем / Ху Манлі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 94-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21116
dc.description.abstract Статтю присвячено питанням підготовки майбутніх учителів музики до керівництва вокальними ансамблями в сучасних умовах фахового навчання у вищому навчальному педагогічному закладі, а також розкриттю змісту вокально-методичного напряму диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто особливості змісту формувального експерименту, що відображено в методичній системі, спрямованої на інтеграцію процесу формування вокально-методичних знань і вмінь. Основними завданнями цього етапу було визначено: формування методичної готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокальним ансамблем; розробка методичної системи, яка включала ефективні педагогічні методи; планування фахового саморозвитку студентів; спрямування майбутніх учителів музики до творчого самовиявлення. Процесуальні особливості підготовки статтізумовлені добором і застосуванням відповідних методів: вивченню та аналізу дидактичних робіт із проблеми методичної підготовки майбутніх учителів музики до фахової діяльності; теоретичному аналізу та узагальненню ідей щодо розвитку вокального голосу учнів шкільного віку, викладених у сучасних дослідженнях; методу конкретизації методичних матеріалів; методу спостереження за ходом навчальної діяльності студентів музично-педагогічних факультетів. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the preparation of future music teachers to guide vocal ensembles in modern conditions of professional training in pedagogical higher education institution. The content of vocal and methodical direction of conductor and choral training future music teachers. The features content formative experiment, which is reflected in a methodical system that aims to integrate the process of forming the vocal methodological knowledge and skills. The main tasks of this phase were identified: formation methodology of future music teachers to guide vocal ensemble; development of methodical system that included effective teaching methods; planning professional self-development of students; direction of future music teachers for creative selfexpression. Procedural peculiarities of the article due to selection and use of appropriate methods: the study and analysis of didactic works on problems of methodical preparation of future teachers for professional activities; Theoretical analysis and synthesis of ideas for vocal voice students of school age is contained in the current study; specifying the method of teaching materials; method of monitoring the progress of students learning music and teaching faculties. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методична підготовка ua
dc.subject вокальний ансамбль ua
dc.subject формувальний експеримент ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject methodical preparation ua
dc.subject vocal ensemble ua
dc.subject of forming experiment ua
dc.subject a future teacher of music ua
dc.subject.classification 378.637.016 ua
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальним ансамблем ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу