Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвитку комунікативної компетентності студентів мистецьких факультетів в умовах фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сє Фан
dc.date.accessioned 2018-10-02T13:24:37Z
dc.date.available 2018-10-02T13:24:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сє Фан. Особливості розвитку комунікативної компетентності студентів мистецьких факультетів в умовах фортепіанного навчання // Сє Фан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 66-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21103
dc.description.abstract У статті розглядаються різні аспекти процесу розвитку комунікативної компетентності студентів мистецьких факультетів. Виходячи з розуміння комунікації як визначального чинника забезпечення діалогічної взаємодії, необхідного механізму забезпечення ефективного навчання, обґрунтовується значимість комунікативної компетентності для професійної діяльності музиканта-педагога. Розкрито особливості процесу передачі музичної інформації. Доведено, що в системі фортепіанного навчання формування комунікативної компетентності потребує розв’язання різноманітних завдань та розробки спеціальних методичних підходів, зорієнтованих на специфіку фахової підготовки студентів. Пріоритетними напрямками розвитку комунікативної компетентності студентів визначено набуття умінь професійно-педагогічного спілкування, засвоєння професійних комунікативних навичок, становлення особистісного досвіду комунікативної діяльності. Підкреслюється, що організація навчального процесу на засадах діалогу та використання інтерактивних методів навчання сприяють розвитку комунікативної компетентності студентів. ua
dc.description.abstract The article considers various aspects of development of the communicative competence of students of the Faculty of Arts.The importance of communicative competence for the professional activity of the music teacher based on the understanding of communication as a key factor in ensuring mutual dialogue, the necessary mechanism to ensure effective learning is substantiated. Features of music information transfer are opened. It is proved that in system of piano training the formation of communicative competence requires the solution of various problems and the development of specific methodological tools which are tailored to the specifics of the training of students. The priority directions of development of communicative competence of students are abilities of professionally-pedagogical communication, the assimilation of professional communication skills, and the formation of personal experience of communicative activity. It is emphasized that the organization of educational process on the basis of dialogue and the use of interactive methods contribute to the development of communicative competence of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject фортепіанне навчання ua
dc.subject педагогічне спілкування ua
dc.subject творча взаємодія ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject competence ua
dc.subject communication ua
dc.subject piano training ua
dc.subject pedagogical communication ua
dc.subject creative interaction ua
dc.subject development ua
dc.subject art education ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Особливості розвитку комунікативної компетентності студентів мистецьких факультетів в умовах фортепіанного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу