Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лю Веньцзун
dc.date.accessioned 2018-10-01T07:44:22Z
dc.date.available 2018-10-01T07:44:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лю Веньцзун. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 54-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21057
dc.description.abstract У статті обгрунтовано модель формування вокально-педагогічної майстерності. Уточнено сутність наукових дефініцій «принцип», «метод»; узагальнено думки та погляди науковців на дані визначення. Визначено принципи та методи формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Конкретизовано такі принципи як: «розвиваюче навчання», «принцип наочності», «систематичне та послідовне навчання»; висвітлено зміст таких методів: інтонаційного, самоспостереження, асоціацій, диференціацій та самоаналізу окремих елементів власного співацького процесу, багаторазового повторення вправ, корекцій та самоімітацій. ua
dc.description.abstract In the article the model of vocal and pedagogical skill formation is aproved. The essence of scientific definitions of "principle", "method" is correlated, summarized the views and opinions of scientists on data definition. Principles and methods of forming the vocal and pedagogical skills of future music teacher are allocated. Such principles as "developmental education", "principle of visibility", "systematic and consistent training" are concretizated; highlighted the content of the following methods: intonation, introspection, associations, differensiation introspection and individual elements of the singers own process multiple repetition of exercises and correction. Formation process of the vocal and pedagogical skills of future music teacher is a complex multidimensional process and requires the implementation of the following tasks: definition of methodological orientation stages according to the dynamics of the set levels vocal-pedagogical skills; developing material scientific and methodological support of the formation of vocal and pedagogical skills of the music teachers; checking the effectiveness of the theoretical model of vocal and pedagogical skills of the music teachers performance developed model forms and means of ensuring dynamic process. A systematic approach and modeling work helps to create its own conceptual model of vocal and pedagogical skills of future music teacher, that get vocal and choral training, determine the content and sequence of the practical implementation of the process of forming experiment and control stage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель формування вокально-педагогічної майстерності ua
dc.subject інтонаційний метод ua
dc.subject поєднання споріднених вокально-хорових дисциплін ua
dc.subject метод ua
dc.subject комплексний підхід ua
dc.subject model of vocal-pedagogical skills ua
dc.subject intonation method ua
dc.subject a combination of vocal and choral related disciplines ua
dc.subject method ua
dc.subject comprehensive approach ua
dc.subject.classification 378:78 ua
dc.title Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу