Перегляд Серія 18. Економіка і право по Автору "Самонова, Т. Б."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Страшинська, Л. В.; Самонова, Т. Б. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
    В статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності функцій маркетингу, проаналізовано класифікацію функцій маркетингу на туристичних підприємствах та окреслено напрями їх ефективного використання.
  • Страшинська, Л. В.; Самонова, Т. Б. (Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг.
  • Страшинська, Л. В.; Самонова, Т. Б. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    В статті визначено сутність маркетингових комунікацій, проаналізовано основні підходи до стратегічного планування інтегрованими маркетинговими комунікаціями та окреслено напрями їх ефективного використання.