У статті, на основі аналізу узагальнення та систематизації літературних джерел, визначені особливості
прояву емоційної стійкості, її впливу на успішність навчальної діяльності та фізичний розвиток студентів. Розкриті
потенційні можливості емоційної сфери студентів, охарактеризовано необхідність в творчому і інформаційно-
насиченому процесі навчання, встановлено, що забезпечення всебічної висококваліфікованої підготовки студентської
молоді не тільки до трудової діяльності, а й збереження і зміцнення її фізичного і психічного здоров’я є досить важливою
складовою підвищення емоційної стійкості.
Охарактеризовано, що процес формування емоційної стійкості у нестійких особистостей повинен включати
цілеспрямовану зміну характеру психологічного рівня регуляції дії, результатом якої повинні бути такі навички, як
передбачення, екстраполяція, можливість довільно регулювати просторово-часові характеристики.
Висвітлено процес створення оптимальних умов, для підвищення емоційної стійкості студентів засобами
фізичної культури і спорту.
In the article, based on the analysis of generalization and systematization of literary sources, the
features of the manifestation of emotional stability, its impact on the success of educational activities and the physical development
of students are determined. The potential of the emotional sphere of students has been revealed, the need for a creative and
informative-intensive learning process has been characterized, it has been established that the provision of comprehensive highly
qualified training of student youth not only to work but also the preservation and strengthening of its physical and mental health is a
very important component of increasing emotional stability .
It is characterized that the process of formation of emotional stability in unstable personalities should include a purposeful
change in the nature of the psychological level of regulation of the action, the result of which must be skills such as predictions,
extrapolation, the ability to arbitrarily regulate the space-time characteristics.
The process of creating optimal conditions for increasing students' emotional stability through means of physical culture
and sports.