Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фізична культура як учбова дисципліна : сучасний підхід до підвищення якості її реалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лупало, О. В.
dc.contributor.author Сосненко, Є. П.
dc.date.accessioned 2018-09-07T08:25:01Z
dc.date.available 2018-09-07T08:25:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лупало, О. В. Фізична культура як учбова дисципліна : сучасний підхід до підвищення якості її реалізації / О. В. Лупало, Є. П. Сосненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 11 (93). - С. 57-61. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20728
dc.description.abstract Автори статті на основі аналізу науково-методичної літератури визначають, що питання організації спортивно-оздоровчої діяльності у вузах вказують на відсутність сформованої потреби студентів у систематичних, самостійних заняттях фізичними вправами та байдуже ставлення до навчального процесу, що вимагає змін в організації фізичного виховання у вищому навчальному закладі, сутність яких повинна зводитися до формування фізичної культури особистості. Автори наголошують – у навчальному процесі доцільно відмовитися від стандартного змісту фізичного виховання і звернутися до особистості студента, його інтересів і потреб у сфері фізичного і духовного виховання. Чинна система організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах не може ефективно забезпечити підвищення рівня фізичної підготовленості, здоров’я, мотивації студентів до занять фізичними вправами й спортом, сформувати професійно важливі психічні та психофізіологічні якості Метою статті є виявлення і аналіз суперечностей, що виникають при організації фізичного виховання студентів і обгрунтування шляхів їх реалізації. Контент-аналіз програм фізичного виховання студентів вузів і порівняння його даних з реальним досвідом організації навчального процесу, виявив ряд суперечностей, які полягають в обгрунтуванні доцільності підвищення якості та реалізації учбової дисципліни «фізична культура» стосовно специфіки професійного спрямування вищого навчального закладу. ua
dc.description.abstract The authors of the article on the basis of the analysis of scientific and methodological literature determine that the organization of sports and recreational activities in higher educational institutions indicates the lack of a developed need for students in systematic, independent exercises and indifference to the educational process, which requires changes in the organization of physical education in higher education institution, the essence of which should be reduced to the formation of the physical culture of the individual. The authors emphasize - in the educational process, it is expedient to abandon the standard content of physical education and apply to the student's personality, his interests and needs in the field of physical and spiritual education. The current system of organization of physical education in higher educational establishments can not effectively provide an increase in the level of physical fitness, health, motivation of students for exercises and sports, to form professionally important psychological and psychophysiological qualities. The purpose of the article is to identify and analyze the contradictions that arise in the organization. Physical education of students and justification of the ways of their implementation. Content analysis of the programs of physical education of university students and comparison of its data with real experience of organization of educational process, revealed a number of contradictions, which consist in the substantiation of the expediency of improving the quality and implementation of educational discipline "physical culture" in relation to the specifics of the professional direction of higher education institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject якість навчання ua
dc.subject модернізація освіти ua
dc.subject удосконалення фізичної підготовки ua
dc.subject студентська молодь ua
dc.subject educational process ua
dc.subject quality of training ua
dc.subject modernization of education ua
dc.subject improvement of physical training ua
dc.subject student youth ua
dc.title Фізична культура як учбова дисципліна : сучасний підхід до підвищення якості її реалізації ua
dc.title.alternative Physical culture as a discipline: a modern approach to improving the quality of its implementation ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу