Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ставлення студентів творчих спеціальностей до процесу фізичного виховання у вищій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гриб, А. І.
dc.contributor.author Коритко, З. І.
dc.date.accessioned 2018-09-06T07:20:06Z
dc.date.available 2018-09-06T07:20:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гриб, А. І. Ставлення студентів творчих спеціальностей до процесу фізичного виховання у вищій школі / А. І. Гриб, З. І. Коритко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 11 (93). - С. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20681
dc.description.abstract Проведено анкетування студентів І і IV курсу творчих спеціальностей з метою мотивації та їх інтересів до фізкультурно-оздоровчих занять і процесу фізичного виховання у вищій школі. На основі анкетування зроблені висновки, що підхід до вирішення цієї проблеми має бути комплексним. Треба змінювати форму і зміст академічних занять з фізичної культури через низьку заінтересованість студентів до таких занять. Слід також продумати можливість отримання студентами пільг на користування спортивними клубами на час навчання у вишах для подолання негативних наслідків «шкільної» гіподинамії. Треба також збільшити кількість доступних спортивних секцій, в яких студенти зможуть займатись улюбленим видом спорту, обирати час занять і тренера. Для підвищення мотивації студентів до занять фізичною культурою необхідно дати студентам належні знання про комплексний вплив фізичних навантажень на організм людини, про негативний вплив гіподинамії, про складові здоров’я та формування здорового способу життя. ua
dc.description.abstract A questionnaire was conducted for students of creative specialties in order to motivate their interests in physical education and health education and the process of physical education in higher education. Based on the questionnaire, it is concluded that the approach to solving this problem should be comprehensive. It is necessary to change the form and content of academic classes in physical culture due to the low interest of students in such classes. One should also consider the possibility of obtaining student privileges on the use of sports clubs while studying at universities to overcome the negative effects of "school" hypodynamia. It is also necessary to increase the number of available sports sections in which students can occupy their favorite sport, choose the time of training and the trainer. In order to increase students' motivation to study physical education, students must have appropriate knowledge about the impact of physical activity on the human body, the negative impact of hypodynamia, on the components of health and the formation of a healthy lifestyle. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гіподинамія ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject hypodynamia ua
dc.subject health ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject motivation ua
dc.title Ставлення студентів творчих спеціальностей до процесу фізичного виховання у вищій школі ua
dc.title.alternative Attitudes of students of creative specialties to the process of physical education in higher school ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics