У своїй статті автори В.Д.Гогоць та Н.В.Власенко «Педагогічна діяльність як детермінанта професійного
здоровʼя педагога вищої школи» визначили професійне здоров’я педагога як необхідну умову його активної
життєдіяльності, реалізації, розвитку творчого потенціалу. На основі цього автори констатують, що проблема
збереження і зміцнення здоров’я педагога повинна бути однією з пріоритетних у сфері його життєвих і фахових завдань.
Тому, особливо актуальною проблемою сьогодення постає збереження і пошук шляхів забезпечення належного рівня
професійного здоров’я особистості.
Незважаючи на досить активний інтерес науковців до проблеми професійного здоров’я особистості, проблема
впливу педагогічної діяльності на особистість педагога вищої школи та на стан його здоров'я залишається актуальною
та потребує подальшого вивчення.
Наявність протиріччя між важливістю і складністю педагогічної діяльності та її можливим негативним впливом
на здоров’я педагога дозволили сформулювати мету дослідження, яка полягає у виявленні особливостей педагогічної
діяльності як детермінанти професійного здоров'я педагога вищої школи та в аналізі особливостей впливу педагогічної
діяльності на виникнення професійного стресу та на здоров’я педагога вищої школи.
In the article authors of V.D.Gogoc' and N.V.Vlasenko «Pedagogical activity as a determinant of professional health teacher
of higher school» defined the professional health of teacher as necessary condition him active vital functions, realization,
development of creative potential. On the basis of it authors of assert, that a problem of maintainance and strengthening of health of
teacher must be one of priority in the field of his vital and professional tasks. Therefore, a maintainance and search of ways of
providing of the proper professional health of personality level appears the especially issue of the day of сьогодення.
Without regard to active enough interest of research workers to the problem of professional health of personality, problem
of influence of pedagogical activity on personality of teacher of higher school and on the state of his health remains актуальною
and needs subsequent study.
Presence of contradiction between importance and complication of pedagogical activity and it was allowed to formulate it possible negative influence on a health of teacher sweep research, which consists in the exposure of features of pedagogical activity
as determinants of professional health of teacher of higher school and in the analysis of features of influence of pedagogical activity
on the origin of professional stress and on a health teacher of higher school.