Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модернізація освіти у світлі вітчизняного соціокультурного дискурсу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабій, С.
dc.date.accessioned 2018-08-20T07:08:26Z
dc.date.available 2018-08-20T07:08:26Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бабій, С. Модернізація освіти у світлі вітчизняного соціокультурного дискурсу / С. Бабій // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2014. – № 1-2. – С. 6-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20530
dc.description.abstract У статті аналізуються теоретичні та практичні проблеми модернізації освіти у сучасних умовах глобалізованого суспільства; автор стверджує, що на заваді модернізаційних процесів стоять не лише кризові процеси в економіці та політичному житті суспільства, але й такі явища, як корупція, маніпуляція свідомістю, всесилля чиновника, ангажованість освіти у традиційну проблематику, притаманну індустріальному суспільству; модернізація вимагає викорінення означених явищ, залучення міжнародного досвіду демократизації освіти та її автономії, громадсько-державного управління освітою тощо. ua
dc.description.abstract В статье анализируются теоретические и практические проблемы модернизации образования в современным условиям глобализирующегося общества; автор утверждает, что на пути модернизационных процессов стоят не только кризисные процессы в экономике и политической жизни общества, но и такие явления, как коррупция, манипуляция сознанием, всесилие чиновника, ангажированность образования в традиционную проблематику, присущую индустриальному обществу; модернизация требует искоренения указанных явлений, привлечение международного опыта демократизации образования и ее автономии, общественно-государственного управления образованием и т. д. ua
dc.description.abstract The article analyzes the theoretical and practical problems of modernization of education in modern globalized society; the author argues that the path of modernization processes are not only the crisis in the economy and political life of society, but also phenomena such as corruption, manipulation of consciousness, omnipotence official engagement in traditional educational problems inherent in industrial society, modernization requires the elimination of these phenomena, attracting international experience democratization of education and its autonomy, social and governance education, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject модернізація ua
dc.subject виховання ua
dc.subject зарубіжний досвід ua
dc.subject человек ua
dc.subject образование ua
dc.subject культура ua
dc.subject модернизация ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject зарубежный опыт ua
dc.subject people ua
dc.subject education ua
dc.subject culture ua
dc.subject modernization ua
dc.subject education ua
dc.subject foreign experience ua
dc.subject.classification 141.9 ua
dc.title Модернізація освіти у світлі вітчизняного соціокультурного дискурсу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу