У статті аналізуються природа та основне призначення позашкільної освіти в системі сучасної освітньої діяльності; науково-технічна революція істотним чином визначила соціальне замовлення на появу позашкільної освіти. Принципово інші умови та можливості створює епоха глобалізації та інформаційної революції. Розвиток інформаційного суспільства зумовлює наявність виняткових вимог
до педагогів щодо формування вільної, креативної особистості. Додаткові умови для цього створює система позашкільної освіти.
В статье анализируется природа и основное назначение дополнительного образования в системе современной образовательной деятельности; научно-техническая революция существенным образом определила социальный заказ на появление дополнительного образования. Принципиально другие условия и возможности создает эпоха глобализации и информационной революции. Развитие информационного общества предопределяет наличие исключительных
требований к педагогам по формированию свободной, креативной личности. Дополнительные условия для этого создает система внешкольного образования.
The article analyzes the nature and the main purpose of school education in the system of modern education; technological revolution essentially defined the emergence of social order-school education. In principle, other conditions and opportunities creates the era of globalization and information revolution. The development of the information society determines the presence of exceptional requirements for teachers concerning the formation of a free, creative personality. Additional conditions for this system creates school education.