У статті проаналізовано провідні ідеї гуманістичної психології як підґрунтя становлення й розвитку соціально-педагогічного консультування. Розкрито сутність, основні завдання та види соціально-педагогічного консультування. Проаналізовано діяльність соціального педагога під час соціально-педагогічного консультування. Здійснено спробу визначити особливості консультування як напряму роботи соціального педагога та технології надання соціальної допомоги. Визначено роль соціально-педагогічного консультування, систематизовано різновиди консультування в соціально-педагогічній діяльності, схарактеризовано провідні форми та методи його реалізації.
В статье проанализированы ведущие идеи гуманистической психологии как основы становления и развития социально-педагогического консультирования. Раскрыты сущность, основные задачи и виды социально-педагогического консультирования. Проанализирована деятельность социального педагога во время социально-педагогического консультирования. Сделана попытка выделить особенности консультирования как направления работы социального педагога и технологии предоставления социальной помощи. Определена роль социально-педагогического консультирования, систематизированы виды консультирования в социально-педагогической деятельности, охарактеризованы ведущие формы и методы его реализации.
This article analyzes the leading ideas of humanistic psychology as a basis of formation and development of the socio-pedagogical counseling. The main objectives, essence and kinds of socio-pedagogical counseling have been described. The social pedagogue’s actions during socio-pedagogical counseling have been analyzed. An attempt was made to determine the peculiarities of socio-pedagogical counseling as work directions of the social educator and social assistance technology. The article elucidates the role of socio-pedagogical counseling, summarized the types of counseling in the socio-pedagogical activity, leading forms and methods of its realization.