У статті досліджено проблему застосування активних методів навчання в процесі формування готовності студентів до науково-дослідницької роботи. Особливу увагу зосереджено на проблемному навчанні. Здійснено порівняльну характеристику традиційного та проблемного навчання і виявлено переваги останнього. Доведено, що проблемне навчання сприяє зростанню мотивації студентів до пошукової роботи, формуванню вмінь і навичок дослідницької діяльності, підвищенню рівня готовності до науково-дослідницької роботи.
В статье исследована проблема применения активных методов обучения в процессе формирования готовности студентов к научно-исследовательской работе. Особое внимание сосредоточено на проблемном обучении. Осуществлено сравнительную характеристику традиционного и проблемного обучения и выявлены преимущества последнего. Доказано, что проблемное обучение способствует росту мотивации студентов к поисковой работе, формированию умений и навыков исследовательской деятельности, повышению уровня готовности к научно-исследовательской работе.
The article deals with the problem of application of active training methods in the process of formation of readiness of students to scientific and research work. Particular attention is focused on the problematic studying. The comparative characteristics of traditional and problematic studying was done and the advantages of the last were revealed. It was proved that the problematic studying promotes to increasing of motivation of students to research work, to the formation of skills and abilities of researches, raising of the level of preparedness to scientific research.